1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Wielkie hity z Blizzarda

Warcraft (1994)

Brutalni orkowie kontra szlachetni ludzie - dwie kampanie, w każdej 12 misji połączonych wspólnym scenariuszem. W każdej trzeba zbudować osadę zdolną do utrzymania niewielkiej armii i pokonać wroga. Bestseller, w znacznej mierze dzięki rozbudowanym możliwościom gry w sieci.



Warcraft II (1995)

Wyrazista, komiksowa grafika i bardzo dobry scenariusz opisujący godne eposu zmagania pomiędzy ludźmi i orkami o krainę Azeroth. Wielki sukces (zdyskontowany dwukrotnie - znakomicie sprzedawał się też dodatek do gry z nową kampanią).



Diablo (1997)

Samotny bohater penetruje potężne lochy w poszukiwaniu złego demona, który zagraża światu. Od "Diablo" - specyficznego połączenia gry zręcznościowej i fabularnej - można się było uzależnić - gra nie nudziła się długo, m.in. dzięki możliwości losowego generowania poziomów i gry w sieci lokalnej lub w internecie. Grą zainteresowali się nawet politycy, którzy oskarżyli ją o promowanie okultyzmu i czarnej magii.



Starcraft (1998)

Według pierwotnego projektu miała to być powtórka "Warcrafta" w kosmosie. Wkrótce jednak zmieniła się w zupełnie nową grę, w której występowały trzy bardzo różne rasy (ludzie i dwa rodzaje obcych - demoniczny rój Zergów i szlachetna starożytna cywilizacja Protossów).



Diablo II (2000)

Więcej demonów, więcej przedmiotów do zebrania w lochach i lepsza grafika - w skrócie tym różniło się "Diablo II" od poprzednika. Krytycy narzekali, że Blizzard żeruje na starych pomysłach, ale graczom odpowiadała stara formuła - sprzedaż biła wszystkie rekordy. Wszystkie elementy graficzne mogące wywoływać skojarzenia z okultyzmem starannie usunięto.