1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Stunt GP

Sterowane przez radio samochodziki - przedmiot marzeń z dzieciństwa. Nadszedł czas, by odreagować do syta.
Gra dla małych chłopców, którą nie pogardzi niejeden z tatusiów. Ekran monitora można bowiem podzielić, umożliwiając wspólną zabawę dwóm pokoleniom niespełnionych rajdowców. Teoretycznie "Stunt GP" pozwala na jednoczesną grę czterem osobom, ale wiąże się to z dużym obciążeniem procesora i słabsze komputery mogą przy tym rzęzić. A w przypadku wyścigów samochodowych efekt skakania żabką jest wyjątkowo irytujący.

Gra ma prostą, ale efektowną oprawę graficzną. Kolorowe samochodziki z antenkami prują po torach, a naszym zadaniem jest je wyprzedzić przed dojechaniem do mety. Samochody mają różne osiągi - niektóre cechuje na przykład duża prędkość maksymalna, inne znakomicie trzymają się nawierzchni i niełatwo wypaść nimi poza bandę.

Asem w rękawie jest włączenie dopalaczy pozwalających błyskawicznie uzyskać nieosiągalną normalnie prędkość. Niestety, taki zabieg zżera mnóstwo prądu. Gdy akumulatory naszego bolidu są już bliskie wyczerpania, trzeba zjechać w boczny tunel, gdzie zostaną podładowane. Wtedy możemy śmiało wrócić na tor z nadzieją, że nie straciliśmy zbyt wiele cennych sekund do konkurencji.

Decyzja, jak dysponować energią, ma znaczenie kluczowe. Jeśli akumulatory wyczerpią się przed zjazdem do boksu, pozostaje już tylko wlec się jak ślimak w trybie awaryjnym. O sukcesie - rzecz jasna - nie ma wtedy mowy.

"Stunt GP" oferuje różne tryby zabawy, typowe dla takich gier. Możemy więc ścigać w trybie arcade, brać udział w zawodach. Gdy podczas mistrzostw odnosimy sukcesy, możemy podrasowywać swą bryczkę za zarobione pieniądze albo przesiąść się na nowy, lepszy wóz. Fanatycy osiągów mają szansę bić rekordy czasu przejazdu, a dla miłośników kaskaderki przygotowano arenę, na której ćwiczy się ewolucje.

Gra oferuje dokładnie to, czego można się było spodziewać. Nie mniej, ale i nie więcej. Chłopcy powinni być jednak zadowoleni.

Stunt GP

Producent: Team 17

Dystrybutor: LEM

Cena 49 zł

Minimalne wymagania: Pentium II 200 MHz, 32 MB RAM, CD-ROM x4, akcelerator grafiki trójwymiarowej