W co się gra: "Psychotoxic", "The Fate", "Midnight Club II"

Rok 2020, Nowy Jork, właśnie przybyli czterej Jeźdźcy Apokalipsy, więc atmosfera daleka jest od karnawału - tak zaczyna się "Psychotoxic". Electronic Arts zapowiada pierwszy dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego "Command & Conquer: Generals" - "C&C" G - Zero Hour"

Psychotoksyna apokalipsy

Rok 2020, Nowy Jork, właśnie przybyli czterej Jeźdźcy Apokalipsy, więc atmosfera daleka jest od karnawału. Cała nadzieja w rękach ślicznej Angie Prophet, pół kobiety, pół anielicy, która potrafi zarówno wpływać na umysły ludzi, jak i obsługiwać wyrzutnię rakiet. Grę akcji "Psychotoxic" CDV Software Entertainment ma zamiar wydać już jesienią.

Godzina zero

Electronic Arts zapowiada pierwszy dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego "Command & Conquer: Generals". W "C&C" G - Zero Hour" gracz będzie mógł przejąć kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych armii, by walczyć z pozostałymi generałami, sterowanymi przez komputer. Potem przyjdzie czas na rozgrywki sieciowe. Wśród nowych jednostek są m.in. Specter Gunship (USA) i motocykl bojowy (Global Liberation Army). Premiera pod koniec bieżącego roku.

Trzech naraz

Koreański przebój "The Fate" już wkrótce zyska szansę, by podbić świat. Jest to gra fabularna umieszczona w świecie magii i mieczy. Gracz będzie mógł kontrolować jednocześnie do trzech postaci. Brzmi to wszystko bardzo znajomo, ale podobno atutem "The Fate" są liczne innowacje, dzięki którym gatunek RPG zyskuje drugą młodość.

Nielegalne wyścigi

"Midnight Club II" to gra na konsolę PlayStation 2, ale już lada dzień będą się nią mogli cieszyć użytkownicy komputerów. Gra określana jako samochodowy thriller traktuje o nielegalnych wyścigach.

Z zadęciem

Koncerty symfoniczne, na których wykonywana jest muzyka z gier komputerowych, odbywały się dotąd chyba tylko w Japonii. 20 sierpnia na otwarciu targów Games Convention w Lipsku Czech National Symphony Orchestra zinterpretuje tematy m.in. z "Raven Shield", "Final Fantasy", "Medal of Honor" i "Tomb Raider". Gry wkraczają na arenę kultury wysokiej?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.