Zapowiedzi gier: "Matrix", "Space Colony" i inne

Już 4 mln zamówień zebrało Atari (dawniej Infogrames) na grę opartą na motywach drugiej części filmu "Matrix". "Space Colony" to nowa gra, która pozwoli nam zająć się zarządzaniem skomplikowaną społecznością - w tym wypadku kosmiczną kolonią

Już 4 mln zamówień zebrało Atari (dawniej Infogrames) na grę opartą na motywach drugiej części filmu "Matrix". Być może lepiej byłoby napisać, że gra uzupełnia film, ponieważ scenariusz został napisany przez twórców "Matriksa", braci Wachowskich, i obejmuje wątki w filmie nieobecne. Według zapowiedzi twórców film połączony z grą tworzą całość - można grać tylko w grę albo obejrzeć wyłącznie film i świetnie się przy nich bawić, ale ich fabuła ma się zazębiać i uzupełniać. Gra będzie zręcznościową przygodówką z elementami walki i prostej symulacji jazdy samochodem. W sklepach na Zachodzie ma ukazać się równo z premierą filmu - 15 maja.

"Space Colony" to nowa gra, która pozwoli nam zająć się zarządzaniem skomplikowaną społecznością - w tym wypadku kosmiczną kolonią. Jak zapowiada producent, firma Take 2, zadaniem gracza będzie zbudowanie sprawnie działającej kosmicznej kolonii (i zarobienie na niej wirtualnych pieniędzy). Będą mu w tym przeszkadzała m.in. załoga złożona z leserów i nierobów, ataki obcych i różnego rodzaju kosmiczne kataklizmy. W grze mają zostać także odwzorowane relacje międzyludzkie wśród załogi - w sposób przypominający "The Sims". Premiera "Space Colony" na Zachodzie - we wrześniu.

Paradox, producent znakomitych gier strategicznych "Europa Universalis" oraz "Europa Universalis: II wojna światowa" ogłosił, że pracuje nad nowym tytułem. "Victoria" obejmie historię świata w czasach kolonializmu i rewolucji przemysłowej - od rewolucji francuskiej po I wojnę światową. W grze będzie trzeba się zmierzyć m.in. z ruchami rewolucyjnymi i opozycją parlamentarną, podbijać kolonie i dbać o rozwój przemysłowy. Premiera "Victorii" - przed Gwiazdką.

Electronic Arts pokazało pierwsze zrzuty ekranu z kolejnego wcielenia swojego największego przeboju "The Sims". Główną nową atrakcją w "The Sims 2" (oprócz ulepszonej, w pełni trójwymiarowej grafiki) będzie dziedziczenie cech pomiędzy "simami" - wirtualny kod DNA pozwoli dzieciom przejmować pewne cechy rodziców. Simy będą się starzeć, a poza tym ich wygląd ma odpowiadać także sposobowi odżywiania i spędzania czasu (sim, którego ulubioną rozrywką jest opychanie się pizzą przed telewizorem, stanie się szybko grubasem). Premiera gry w 2004 r.

Copyright © Agora SA