1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Bawi i uczy dzieci

?Mapeciątka: Wesoła lokomotywa?. Sympatyczna zabawa edukacyjna dla trzylatków, czterolatków i pięciolatków. Sześciolatek chyba by już ziewał
Ropuch Kermit, wspierany przez Scootera i Skeeter, zaprasza na przejażdżkę pociągiem. Na której stacji chcesz wysiąść? Stacja "Wesołe zoo" pozwoli maluchowi nauczyć się rozróżniania zwierząt, a nawet rozpoznawania ich na podstawie wydawanych odgłosów. Jeśli wybierzemy pierwszy poziom trudności, program pokazywał będzie po prostu plansze ze zwierzakami i nazywał je na głos. Na pierwszym poziomie dziecko nie musi używać klawiatury. Drugi poziom trudności to już plansza z komentarzem. Chcesz przejść dalej? - naciśnij dowolny klawisz. Poziom trzeci pozwala dziecku dowiedzieć się o naturalnym środowisku zwierząt i samodzielnie przechodzić od grupy zwierząt domowych do hodowlanych i dzikich (kliknij na strzałkę). Poziom czwarty - kliknij myszką na zwierzę, którego nazwę powiedział Kermit. Piąty - rozpoznaj zwierzęta po wydawanych odgłosach.

Na podobnej zasadzie zbudowane jest większość zabaw programu. Dziecko ma szansę, aby nauczyć się rozpoznawać kolory, figury geometryczne, części garderoby, pojazdy. Poza tym czystą frajdą będzie malowanie i kolorowanie obrazków oraz śpiewanie piosenek ze słynną żabą. No, teraz to się chyba zagalopowałem. Najsłynniejsze szlagiery z Teksasu i Idaho, czyli znane każdemu amerykańskiemu przedszkolakowi "Mary had a Little Lamb" czy "Old McDonald had a Farm", żaba śpiewa po angielsku (poza tym spolszczono wszystko). Szkoda, ale na szczęście na ekranie pojawia się przekład. Rodzic będzie więc mógł wytłumaczyć maleństwu, o co chodzi. Bo przecież rodzic musi być przy tej zabawie obecny. Jeśli o tym dotychczas nie wspomniałem, to tylko dlatego, że rodzicielski nadzór nad czterolatkiem wydał mi się wymogiem oczywistym.

Dużym plusem jest opcja sprawdzania przez rodzica postępów, jakie czyni dziecko, a jeszcze większym to, że autorzy programu w dołączonej instrukcji zachęcają mamusie i tatusiów do wspólnych ćwiczeń z maluchem, podsuwając przykłady zabaw związanych z zadaniami komputerowymi.

Minus to okazjonalne przestawianie częstotliwości odświeżania ekranu monitora przez grę na toksyczne 60 Hz. Pomaga restart.

"Mapeciątka: Wesoła lokomotywa"

Jim Henson Interactive

Dystrybutor: CD Projekt

Cena 39,90 zł

Wymagania: Pentium 166 MHz, 16 MB RAM, CD-ROM x4