Rusza akcja "Głos na marzenie"

To dzięki pasji Borys Szyc jest dzisiaj jednym z najbardziej uznanych polskich aktorów. I chce pomagać w odkrywaniu kolejnych wielkich pasji u młodych Polaków, został więc ambasadorem akcji jakiej jeszcze nie było. Bo o pasję trzeba dbać równie troskliwie jak o talent czy zdrowie.

 - Pasja jest siłą, która prowadzi mnie przez życie, daje niesamowitą energię i radość. Jestem bardzo ciekaw jakie pasje posiadają dzieci, do których dotrzemy z naszą akcją. Mam nadzieję, że nam zaufają  - mówi aktor.

"Głos na marzenie" to niezwykła akcja, może sprawić że świat dzieci, którym jest dedykowana stanie się bardziej kolorowy. To ważne, bowiem dzieciom tym do tej pory życie nie szczędziło trudnych chwil. Akcja "Głos na marzenie" jest skierowana do podopiecznych Domów Dziecka, placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych działających na terenie kraju. Ale "Głos na marzenie", to przede wszystkim wielka przygoda, której mogą dać się ponieść dzieci wspierane przez ambasadorów akcji.

Obok Borysa Szyca, w przedsięwzięcie zaangażowali się również  W.E.N.A, znany raper oraz Maciej Makuszewski, piłkarz Lecha Poznań i polskiej reprezentacji.

Zadanie jakie stoi przed uczestnikami akcji jest tylko jedno - muszą dać się ponieść swoim marzeniom i pasjom, przygotowując dzieło, które poruszy jury konkursowe. W inwencji nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Dzieci mogą śpiewać, malować, tworzyć teatralny spektakl, nakręcić film czy zbudować instalację, której istnienie dziś nikomu do głowy by nie przyszło. Bez wątpienia pomysłowość młodych twórców może przekroczyć granice naszej wyobraźni, być może w ten sposób odkryjemy talenty na miarę ambasadorów akcji.

 - Dzieci będą mogły wykazać się kreatywnością. Bardzo chciałbym by jak najwięcej domów dziecka wzięło udział w konkursie, a osoby które będą wyłaniać zwycięzców miały ogromny ból głowy z powodu wielu świetnych nadesłanych prac - przyznaje Maciej Makuszewski.

By wziąć udział w konkursie należy do 27 czerwca wypełnić formularz konkursowy zamieszczony na stronie: www.GlosNaMarzenie.pl. Na wykonane prace organizatorzy będą czekać do 29 lipca. W pierwszym etapie 30 najlepszych prac zostanie wyłonionych w ramach internetowego głosowania, natomiast trzy najlepsze prace wybierze komisja konkursowa, w której znajdą się między innymi ambasadorzy akcji. Nagrodę główną otrzyma trójka zwycięzców, a będzie nią zaaranżowanie pomieszczenia w każdej z nagrodzonych placówek.

Szczegóły konkursu oraz regulamin zamieszczony jest na stronie: www.GlosNaMarzenie.pl. Partnerem głównym akcji jest marka Rawlplug, zaś głównym sponsorem PSP Mrówka. Patronat medialny nad akcją objęła AGORA S.A.

Copyright © Agora SA