1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

100 dni przed Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi 2014 w Soczi, Procter & Gamble inauguruje kolejną odsłonę kampanii "Dziękuję Ci, Mamo"

Poprzez swoją kampanię P&G pragnie podziękować wspaniałym mamom z całego świata.
Procter & Gamble, globalny partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, dziękuje mamom za ich czułe wsparcie, pasję oraz oddanie włożone w wychowywanie najlepszych sportowców na świecie. Producent takich marek jak Pampers , Vizir , Gillette i Lenor , inauguruje drugą odsłonę kampanii "Dziękuję Ci, Mamo", najważniejszego programu w historii koncernu. Skierowany jest on do mam Olimpijczyków, ale i wszystkich mam na całym świecie. U podstaw kampanii leży bowiem założenie, że za medalem każdego Olimpijczyka, jak i za sukcesem każdego dziecka, stoi jego mama.

"Od marki Pampers po Vizir i Lenor , nasze produkty zostały stworzone po to, by służyć mamom i ich rodzinom." - mówi Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer. "P&G patrzy na sponsoring Igrzysk w szczególny sposób. Nasze marki są widoczne nie tylko na mecie, ale towarzyszą sportowcom w codziennym wysiłku, który doprowadził ich na Igrzyska, przygodzie, która rozpoczęła się już w dzieciństwie z czułą pomocą mamy".

Do udziału w kampanii firma P&G zaprosiła sportowców, którzy zdecydowali się podzielić ze światem historią swoich wspaniałych mam. W kampanii Olay weźmie udział Amerykanka Lindsey Vonn (mistrzyni olimpijska w narciarstwie alpejskim z USA), markę Gillette będzie reprezentował Felix Neureuther (Niemcy) oraz Sven Kramer (Holandia), a Pantene - Elena Ilinykh z Rosji.

W Polsce tegoroczną kampanię wspierać będą: utalentowana narciarka biegowa - Paulina Maciuszek, łyżwiarka szybka, brązowa medalistka Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010 - Katarzyna Bachleda-Curuś, a także skoczek narciarski - Maciej Kot.

Katarzyna Bachleda-Curuś komentuje: "Niezwykle cieszę się z udziału w kampanii P&G "Dziękuję Ci, Mamo". Znalazłam się w gronie wybitnych sportowców z całego świata, wspieranych przez P&G, jedną z najbardziej renomowanych marek."

Maciej Kot dodaje: "Udział w kampanii jest dla mnie wyjątkowo ważny. Chciałbym podziękować swojej mamie za jej pomoc i wsparcie, które okazuje mi każdego dnia. Tak naprawdę tu nie chodzi tylko o mamy sportowców. Każda mama zasługuje na to, by docenić jej oddanie i wysiłek. Razem z P&G, mamy szansę to zrobić."

Seria filmów "Wychować Olimpijczyka" to wyraz uznania P&G dla mam z całego świata. Klipy ukazują wzruszające historie najlepszych sportowców, widziane oczami ich mam. Jedną z bohaterek jest Polka, Paulina Maciuszek, która występuje w filmie razem ze swoją mamą, Michaliną. Ukazana w nim historia dowodzi, jak ważne w realizacji własnych marzeń jest wsparcie ze strony mamy.

"Nigdy nie byłabym tu, gdzie jestem, gdyby nie moja mama." - podkreśla Paulina Maciuszek. "Jestem dumna, że nasza historia została ukazana w kampanii. Traktuję to jak swego rodzaju hołd dla mojej mamy, za wszystko to, co robi dla mnie każdego dnia."

Seria "Wychować Olimpijczyka" obejmuje 28 filmów. Każdy z nich opowiada inną, niepowtarzalną historię, ale wszystkie ukazują tą samą bezwarunkową, matczyną miłość i oddanie. "Znalezienie się wśród mam Olimpijczyków z całego świata jest dla mnie niezwykle inspirujące." - stwierdza Michalina Maciuszek, mama Pauliny. "Jestem głęboko przekonana, że bez względu na trudy macierzyństwa, nie ma większej radości niż podziwianie rozwoju i sukcesów własnego dziecka". Film z udziałem Pauliny i Michaliny dostępny jest tutaj: https://www.youtube.com/ProcterGamble.