1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Ashley Graham pokazała na Instagramie jak ćwiczy. Supermodelka plus size jest w trzecim trymestrze ciąży

Ashley Graham jest w ciąży. To już trzeci trymestr. Mimo wszystko modelka nadal wykonuje ćwiczenia i publikuje nagrania w mediach społecznościowych.

Ashley Graham opublikowała na Instagramie zdjęcie, na którym widać jak wykonuje ćwiczenia jogi. Modelka podpiera się na lewej nodze, lewą ręką trzyma prawą nogę, z kolei prawą ręką dotyka czoła. Jak widać, gwiazda jest w dobrej formie. 

Modelka plus size jest inspiracją dla innych kobiet. Motywuje je do tego, by nie rezygnowały z ćwiczeń w czasie ciąży. Ashley pokazuje, że wtedy także warto być aktywnym fizycznie. Modelka wykonuje również ćwiczenia na siłowni. Opublikowała nagranie, na którym widać jak to robi. 

Do ćwiczeń siłowych w ciąży zachęcała także Bethany, mama dwójki dzieci. Podczas drugiej ciąży nacisk postanowiła położyć na trening siłowy i jeszcze w 40. tygodniu ciąży kobieta robiła wykroki z ciężarkami. W przeciwieństwie do pierwszej ciąży, podczas której postawiła na trening kardio, po siłowym jej okres rekonwalescencji po porodzie trwał krótko, zaledwie kilka dni. Kobieta miała także zaskakująco płaski i wyrzeźbiony brzuch.

O tym, jaki sport najlepiej uprawiać w czasie ciąży mówił również nasz ekspert:

Zobacz wideo
Więcej o:
Skomentuj:
Ashley Graham pokazała na Instagramie jak ćwiczy. Supermodelka plus size jest w trzecim trymestrze ciąży
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX