1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Dla zdrowia i sylwetki

Czy wiecie, że powinniśmy dostarczać organizmowi aż 30 g błonnika dziennie?
Jednak, jak wynika z badań, spożywamy go znacznie mniej. Dlaczego jest tak ważny? Oczyszcza przewód pokarmowy z resztek pokarmu i toksyn, ułatwia trawienie, pomaga przyswoić substancje odżywcze zawartych w pokarmach.

W naturalny sposób przywraca równowagę biologiczną organizmu: m.in. obniża ciśnienie krwi i poziom cholesterolu. Jest cenny dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie i smukłą sylwetkę. Mogą go bezpiecznie stosować również kobiety w ciąży, które pod wpływem zmian hormonalnych dość często mają problemy z trawieniem. Jak zatem uzupełnić dietę w błonnik? Można go dosypać do musli, jogurtu, a także do sosów i zup, a także łykać w formie kapsułek.

Polski Błonnik: owsiany, kakaowy i ze śliwkami oraz pszenny z jabłkami. Cena 25 zł/ opakowania 200 g, 50 zł/ 500g, 10 zł/ 20 kapsułek.