1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Sephora wspiera II edycję Fun. Tech. Future skierowanego do dziewcząt z domu dziecka

Kupując uroczą lampkę pingwina lub kulę śnieżną z oferty świątecznej Sephora Collection, można wesprzeć realizację programu Fun. Tech. Future. skierowanego do dziewcząt z domów dziecka wkraczających na rynek pracy. Oba produkty dostępne są już na sephora.pl oraz w perfumeriach Sephora w całej Polsce. Cały dochód z ich sprzedaży Sephora przeznaczy na realizację II edycji programu organizowanego przez Fundację Olgi Kozierowskiej.

W ubiegłym roku Sephora przekazała cały dochód ze sprzedaży świątecznej charytatywnej lampki "sowa" na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i realizację nowego programu - Fun. Tech. Future. Dzięki temu wsparciu oraz pomocy innych partnerów projektu, udało się aktywnie pomóc 165 podopiecznym z domów dziecka i pieczy zastępczych z całej Polski

W tym roku zdecydowaliśmy się na przekazanie dochodu ze sprzedaży dwóch produktów z naszej oferty świątecznej na wsparcie programu Fun.Tech.Future. Po bardzo pozytywnym odzewie zeszłorocznej odsłony jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania.

- mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Część z tych osób trafiła w ramach projektu również do naszych perfumerii – zorganizowaliśmy specjalne Classes for Confidence - warsztaty z makijażu do pracy i na rozmowę o pracę - dla 130 dziewcząt z domów dziecka.  Dodatkowo 5 uzdolnionych podopiecznych programu, przez 2 miesiące odbywała u nas płatny staż w perfumerii, dzięki któremu zdobyły praktyczne doświadczenie w branży retail. Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię świąt i wraz z nami, kupując jeden z produktów charytatywnych, wesprą realizację II edycji Fun. Tech. Future.

- dodała. Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy, podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomaga też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w globalna wizję działań CSR firmy.

Czym jest Fun. Tech. Future.?

Fun. Tech. Future. to program edukacyjno-zawodowy z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwieniu wejścia w dorosłość. Główne elementy projektu to:

  • warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce,
  • dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy,
  • płatne staże u wybranych partnerów projektu
  • oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.

Lampka pingwin oraz kula śnieżna dostępne są we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów.

Więcej o: