1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Ćwiczenia na pośladki - jak wybrać najlepsze? PORADY+WIDEO

Ćwiczenia na pośladki cieszą się ogromną popularnością. Jak wybrać najlepszy dla nas zestaw i o czym pamiętać w trakcie ćwiczeń? Które ćwiczenia na pośladki są najczęściej wybierane? Podpowiadamy.

Ćwiczenia na pośladki - spis treści:

  1. Ćwiczenia na pośladki - jak wybrać?
  2. Ćwiczenia na pośladki w domu
  3. Ćwiczenia na pośladki - a może siłownia?
  4. Łatwe ćwiczenia na pośladki - krok po kroku

Ćwiczenia na pośladki - jak wybrać?

Ćwiczenia na pośladki w ostatnich latach cieszą się ogromną popularnością. Wiele pań na widok spektakularnych efektów, które można oglądać w mediach społecznościowych, marzy o tym, by także je osiągnąć. 

Piękne i kształtne pośladki to zazwyczaj efekt ciężkiej pracy. Dlatego też przed rozpoczęciem tego wyzwania warto uzbroić się w cierpliwość, wytrwałość i przede wszystkim konsekwencję. To dlatego, że efekty tego typu ćwiczeń mogą być widoczne dopiero po kilku tygodniach ich regularnego wykonywania. Nie powinnyśmy więc zniechęcać się brakiem postępów zaledwie po kilku dniach pracy.

Piękne pośladki? Zobacz WIDEO z zestawem ćwiczeń:

Jak wybrać najlepsze ćwiczenia na pośladki? Warto przede wszystkim znaleźć zestaw, który przypadnie nam do gustu. Zdarza się, że jakieś ćwiczenia bardzo nas męczą i nie lubimy ich wykonywać. W takich przypadkach bardzo prawdopodobne jest to, że szybko z nich zrezygnujemy. Przed rozpoczęciem swojej przygody z ćwiczeniami na pośladki dobrze jest więc dokładnie rozeznać się w sprawie i spróbować różnych ćwiczeń. 

Kolejną ważną kwestią jest przeczytanie opinii innych osób na temat zestawów ćwiczeń. Znajdziemy je na forach, a także w komentarzach na Instagramie lub YouTubie. Dzięki temu dowiemy się, czy ćwiczenia przynoszą oczekiwane rezultaty i nie wyrządzają krzywdy.

Ćwiczenia na pośladki w domu

Bardzo wygodną opcją jest wykonywanie ćwiczeń na pośladki w domu. Różne zestawy z ciekawymi propozycjami znajdziemy na YouTubie. Do najpopularniejszych ćwiczeń na pośladki należą:

  • Trening Ewy Chodakowskiej na brazylijskie pośladki (7,3 miliona wyświetleń)
  • 10 minut - trening na jędrne pośladki - FitLovers (2,5 miliona wyświetleń);
  • Trening na seksowne pośladki - Centrumsportowca.pl (2,7 miliona wyświetleń);
  • 10-minutowy trening pośladków Mel B (6,8 miliona wyświetleń).

Niektóre zestawy łączą ćwiczenia na pośladki z ćwiczeniami na uda. Oto kilka propozycji, które cieszą się sporym zainteresowaniem:

  • Trening na uda i pośladki - Monika Kołakowska (664 tysięcy wyświetleń);
  • Trening na szczupłe uda i pośladki - Odchudzanie Primavera (1,4 miliona wyświetleń);
  • Trening na seksowne pośladki i smukłe uda - Odchudzanie bez kitów (466 tysięcy wyświetleń).

Dlaczego warto zwracać uwagę na liczbę wyświetleń pod danym filmem? Jest to dla nas wskazówka, że inne osoby chętnie do niego wracają. Dlatego warto sprawdzić, czy taki zestaw ćwiczeń na pośladki będzie dobry także dla nas.

Ćwiczenia na pośladki - a może siłownia?

Jeśli nie odpowiada nam forma ćwiczeń w domu, możemy także skorzystać z możliwości, jakie daje większość dobrze urządzonych siłowni. Znajduje się tam wiele urządzeń, które pomogą nam osiągnąć wymarzone efekty. Jednym z najpopularniejszych ćwiczeń na pośladki wykonywanych na siłowni są przysiady ze sztangą. Niektóre siłownie oferują także specjalne zajęcia z ćwiczeniami na pośladki, które prowadzą doświadczeni trenerzy.

Ćwiczenia na pośladki krok po kroku

Z kolei, jeśli brakuje nam motywacji do rozpoczęcia treningów, możemy zacząć od czegoś mniejszego. Może to być na przykład wykonywanie specjalnych przysiadów, czyli squatów, które rewelacyjnie wpływają na uda i pośladki. Ważna jest jednak regularność - taki kilkuminutowy trening warto wykonywać codziennie.

Jak prawidłowo wykonać przysiad? Oto krótka instrukcja z kilkoma wskazówkami:

  • Stań prosto w lekkim rozkroku. Twoje stopy powinny być rozstawione mniej więcej na szerokości barków.
  • Ręce najlepiej jest trzymać luźno wzdłuż tułowia.
  • Biodra wygnij w tył. W tym samym czasie ugnij kolana.
  • Uda muszą znajdować się w pozycji równoległej do podłoża.
  • Ruch musi być na kilka sekund zatrzymany w takiej pozycji.
  • Potem szybko wracamy do pozycji wyjściowej.

W trakcie wykonywania ćwiczenia pilnuj, czy twoje kolana nie wykraczają poza linię palców. 

Pomagają przed, w trakcie i po porodzie. Dlaczego warto ćwiczyć jogę i pilates? [SPECJALIŚCI RADZĄ] >>

Zobacz także:

Więcej o: