1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

To koniec walk o promocje w Lidlu? Dyskont uruchamia sklep internetowy. Już zrobiliśmy w nim zakupy [TESTUJEMY]

Lidl chce trafić do nowych klientów - tych, którym do dyskontu za daleko i tych, którym po prostu nie chce się polować na limitowane kolekcje z gazetki. Online kupicie przede wszystkim ubrania, zabawki i małe AGD.

Lidl ma w Polsce przeszło 600 sklepów - dużo, ale znacznie mniej niż portugalski konkurent. Dlatego dyskont chce wyjść naprzeciw klientom, którzy nie mieszkają w pobliżu żadnej z placówek. W piątek 5 kwietnia Lidl uruchomi sklep internetowy. Nie planuje jednak dostarczać żywności do domu jak Tesco czy Frisco - chodzi o ofertę "non food", czyli artykuły do domu, odzież, ubranka dla dzieci i zabawki.

Tak od piątku będzie wyglądać polska strona LidlaTak od piątku będzie wyglądać polska strona Lidla screen lidl-sklep.pl

To hity gazetek z promocjami, które w wielu dyskontach znikały z półek (a raczej koszy) w przeciągu kilku godzin. Pamiętacie słynne filmiki z zaciętych walk o Crocsy z Lidla albo skórzane torebki Wittchen, o połowę tańsze niż w firmowym salonie? Bójki o towar mogą wkrótce przejść do historii, a raczej przenieść się do przestrzeni wirtualnej.

W ten sposób Lidl rozwiązał jeden z problemów dyskontowego modelu – gdy w jednej placówce pożądany promocyjny towar znikał w ciągu 15 minut, w innej zalegał przez dwa tygodnie. Dla klientów wycieczki śladem upragnionego zestawu klocków czy mopa parowego były co najmniej uciążliwe. Teraz magazynowaniem promocyjnych ubrań i sprzętów zajmie się firma zewnętrzna, a towar dostarczy pod drzwi kurier w ciągu trzech dni roboczych.

Jak działa sklep internetowy Lidla?

Zakupów z internetowego Lidla nie odbierzemy w sklepie, ale koszty dostawy kurierskiej są atrakcyjne (9,90 zł, gratis dla zamówień powyżej 149 zł). Klientom przysługuje również prawo do zwrotu w ciągu miesiąca, a koszty przesyłki pocztowej pokrywa dyskont. Co ciekawe, w lidl-sklep.pl możemy zamówić nawet produkty z następnego tygodnia, z tym że dostawa zostanie zrealizowana później.

Wrotki z oferty aktualnej od 8.04Wrotki z oferty aktualnej od 8.04 screen lidl-sklep.pl

- Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji – mówi Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Wspomniana aplikacja działa zaledwie od początku kwietnia, ale jej premiera nie ma związku z uruchomieniem sklepu internetowego. W appce klienci znajdą kupony zniżkowe, a zakupy z poziomu smartfona będą możliwe za pomocą strony mobilnej e-sklepu.

Oferta sklepu internetowego Lidla

Sprzedaż internetowa dotyczy marek wewnętrznych dyskontu (dziecięce Lupilu, odzież damska Esmara, elektronika Silvercrest etc.), ale także limitowanych kolekcji przygotowanych z markami zewnętrznymi. Oznacza to, że online będzie można zdobyć wspomniane torebki Wittchen, a w najbliższym czasie np. popularne klapki Birkenstock.

W dniu premiery sklepu oferta będzie dość skromna - na pierwszy ogień poszło ponad 650 produktów podzielonych na osiem kategorii. Będzie jednak stopniowo rozszerzana. Podobnie jak w sklepach stacjonarnych, nowości będą pojawiać się trzy razy w tygodniu (poniedziałki, czwartki i soboty).

Do internetowego sklepu Lidla mieliśmy okazję zajrzeć jeszcze przed premierą. Zgodnie z zapowiedzią, oferta jest spójna z aktualnymi "gazetkami". Jeszcze przed Wielkanocą możemy kupić sprzęty i gadżety ułatwiające wiosenne porządki, a także całą kolekcję odświętnej odzieży dla dzieci i dorosłych. W sklepach stacjonarnych koronkowe sukienki damskie, sukieneczki niemowlęce i garniturki w rozmiarach od 92 cm pojawiły się w poniedziałek, więc w wielu Lidlach nie ma już po nich śladu.

W sklepie znajdziecie na przykład kolekcję odświętnych ubranek dla dzieci, przygotowanych z myślą o Świętach WielkanocnychW sklepie znajdziecie na przykład kolekcję odświętnych ubranek dla dzieci, przygotowanych z myślą o Świętach Wielkanocnych Źródło: screen lidl-sklep.pl

Do koszyka możemy od razu rzucić także ubranka ze stuprocentowej biobawełny (oficjalna premiera dopiero 11.04) oraz zabawki z aktualnej oferty Dziecięcy świat. Kategoria Dziecko już na starcie obejmuje ponad 100 produktów. Najbardziej rozbudowany jest jednak dział z odzieżą, segmentem, który Lidl bardzo skrupulatnie rozbudowuje od kilku sezonów.

Czego brakuje w ofercie internetowego Lidla?

Zabrakło oczywiście artykułów spożywczych, które nie wpisują się w model biznesowy e-sklepu. W sklepie internetowym nie kupimy też artykułów codziennego użytku z działu gospodarczego. Nie ma pieluszek, za to są maty niemowlęce. Nie kupimy też folii spożywczej, ale patelnie i blendery już tak.

Zastanawia też brak kosmetyków, zwłaszcza że Lidl sporo zainwestował w rozwój własnej marki Cien. Po spektakularnym sukcesie kremów do twarzy za 10 zł, dyskont sukcesywnie rozbudowywał linię, a na początku bieżącego roku wystartował nawet z kolejną marką Cien Food for Skin, opartą na naturalnych składnikach i wegańskich formułach. Na razie w dziale Zdrowie i Uroda znajdziemy elektronikę - m.in. wagi łazienkowe, golarki, szczoteczki soniczne i urządzenia do stylizacji włosów (także znanej marki BaByliss).

Poniżej znajdziecie krótkie wideo, na którym zobaczycie, jak wyglądają zakupy w sklepie internetowym dyskontu.

Taki przekrój oferty sugeruje, że sklep internetowy nie ma zastąpić regularnych wizyt w dyskoncie. Stanie się za to skutecznym modelem szerokiej dystrybucji hitów gazetek promocyjnych. Nawet w wielkopowierzchniowym dyskoncie nie sposób przecież zgromadzić kilkuset promocyjnych odkurzaczy czy 200 modeli ubrań w każdym dostępnym kolorze i rozmiarze. Online już czekają na chętnych...

Będziecie kupować w internetowym dyskoncie? My z ciekawością czekamy na odpowiedź Biedronki.

Więcej o:
Komentarze (21)
To koniec walk o promocje w Lidlu? Dyskont uruchamia sklep internetowy. Już zrobiliśmy w nim zakupy [TESTUJEMY]
Zaloguj się
  • mcguirre

    Oceniono 17 razy 9

    Strona jest niedostępna. Jak zrobiliście zakupy ? Weszliście od zaplecza ? A może włamanie ? :):):)

  • swiroslaw_zbawiciel

    Oceniono 25 razy 7

    Jakim cudem zrobiliście zakupy 04 kwietnia, jeżeli lidl rozpoczyna sprzedaż przez internet od 05 kwietnia? :D :D :D
    Ile wam zapłacili za reklamę?

  • wpm1

    Oceniono 8 razy 4

    Lidle, Biedronki czy Kaflandy na wieść, tym razem o "piontce Kaczyńskiego", z radości zacierają ręce - do tej pory żaden polski rząd tak nie dbał o dochody zagranicznego kapitału.

  • klm747

    Oceniono 11 razy 3

    bez artykułów spożywczych??
    do dupy...

  • jan.w2

    Oceniono 3 razy 1

    Parkside chińska marka porównywalna jakością z marka yato, czyli niską za to z wysokimi cenami.

  • mlynek_999

    Oceniono 13 razy 1

    2 razy kupiłem jakieś drobne sprzęty Silvercrest i w obu wypadkach okazały się wtopą.

  • kkrispl

    Oceniono 2 razy 0

    W porównaniu z niemieckim Lidlem, to oferta jest nadzwyczaj skromna. Nie ma żadnego radia DAB+, internetowego. Wejdźcie sami i zobaczcie.
    Kolejny sklep pokazujący wyraźnie naszą zapaść technologiczną.

  • 1234qwerty

    Oceniono 8 razy 0

    A gorzałkę można kupić z dostawą do domu czy też nie.

  • ekonomiaglupcze

    Oceniono 4 razy -2

    jeszcze żaden rząd tak nie szedł na rękę niemieckim firmom jak pis
    szkoda że rządzą nami patrioci

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX