1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

"Hymn Świeżaków" wśród 10 największych hitów YouTube'a. Ma ponad 17 mln wyświetleń, ale do lidera i tak mu daleko

4-minutowe wideo, w którym maskotki z oferty promocyjnej Biedronki śpiewają o zasadach zdrowego żywienia, okazało się jednym z największych hitów 2017 roku. Na YouTubie obejrzało je już ponad 17 mln osób.

Co roku w grudniu serwis YouTube publikuje zestawienie filmików, które w ciągu minionych 12 miesięcy zdobyły największą popularność. W 2017 Polacy najchętniej oglądali klip Sławomira "Miłość w Zakopanem" (ponad 56 mln odsłon), ale to siódma pozycja na liście wzbudziła najwięcej emocji.

To "Hymn Świeżaków" zrealizowany dla sieci marketów Biedronka. Animacja, w której maskotki z akcji promocyjnej "Gang Świeżaków II" śpiewają o zasadach zdrowego żywienia, jest jedynym filmikiem w zestawieniu zrealizowanym przez prywatną firmę.

 

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak, że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – komentuje Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.

"Despacito" i "Ucho Prezesa"

"Hymn Świeżaków" obejrzało dotychczas ponad 17,5 mln osób. Oprócz niego, w zestawieniu znalazły się m.in. przeróbki wakacyjnego hitu "Despacito" i dwa odcinki serialu "Ucho Prezesa". 

Akcja "Gang Świeżaków" miała dwie odsłony, pierwszą w 2016, a drugą w 2017 roku. Żeby dostać maskotkę, należało zgromadzić odpowiednią liczbę naklejek otrzymywanych za zakupy w sklepach Biedronka. Promocja okazała się być tak popularna, że nie brakowało osób, które dla zdobycia zabawek posuwały się do przestępstw.

Zobacz też:

Nieznajoma kobieta zrugała ją w sklepie za zbyt obcisły strój. Jej odpowiedź? Bezbłędna i daje do myślenia

To był wasz horoskop na 2017 rok. Sprawdźcie, co wam się sprawdziło!

Więcej o:
Skomentuj:
"Hymn Świeżaków" wśród 10 największych hitów YouTube'a. Ma ponad 17 mln wyświetleń, ale do lidera i tak mu daleko
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX