1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Jej brzuch wyglądał zupełnie inaczej w trakcie drugiej ciąży. To efekt treningu z ciężarkami

Ćwiczenia ćwiczeniom nierówne - udowodniła to Bethany, matka dwójki dzieci. W trakcie pierwszej ciąży postawiła na trening kardio. W trakcie drugiej - na trening siłowy. Różnicę zauważyła nie tylko w wyglądzie...

Bethany była bardzo wysportowana. Brała udział w wyczerpujących maratonach, do których długo się przygotowywała. Kiedy dowiedziała się, że zostanie matką, postanowiła nie rezygnować z ruchu. Do 37. tygodnia ciąży uprawiała jogging. Choć urodziła zdrowego synka, sam poród był bardzo męczący (trwał aż 44 godziny), a okres rekonwalescencji po nim wynosił 6 tygodni.

Trening siłowy

W trakcie drugiej ciąży Bethany postanowiła zmienić rodzaj aktywności fizycznej. Choć nie zrezygnowała z biegania, większy nacisk postanowiła położyć na trening siłowy. Jeszcze w 40. tygodniu ciąży młoda matka robiła wykroki z ciężarkami.

Efekty aktywności

Bethany ważyła w trakcie drugiej ciąży dokładnie tyle samo, ile w trakcie pierwszej. Różnica widoczna była w wyglądzie jej brzucha, w wyniku treningu siłowego stał się umięśniony i pozbawiony tkanki tłuszczowej.

Pozytywne zaskoczenie przeżyła także na sali porodowej. Już po 5 godzinach Bethany powitała na świecie zdrową córeczkę, która ważyła pół kilograma więcej, niż jej starszy brat ważył po urodzeniu. Rekonwalescencja trwała zaledwie 5 dni. 

Inspiracja dla mam

Bethany uważa, że każda matka, której marzy się sprawny poród i szybki powrót do formy po nim, powinna zainteresować się aktywnością fizyczną w trakcie ciąży:

Myślę, że to prawda, że ciężka i konsekwentna praca popłaca. Jeśli jesteś ciężarna i zastanawiasz się, czy warto trenować, to tak, warto! Naprawdę warto i ja jestem zadowolona, że wyciskałam z siebie siódme poty każdego dnia ciąży.

To też może cię zainteresować:

To zdjęcie zostało zrobione godzinę po porodzie. Dlaczego wzbudza tyle emocji? [ZDJĘCIA]

"Myślałam, że wyglądam ohydnie". Trenerka dzieli się nagraniem brzucha po ciąży [WIDEO]

Jak dobrać bieliznę korygującą? "Po ciąży zabudowane biustonosze i majtki, które pomogą wchłonąć się skórze" [PRZEGLĄD]

Więcej o: