1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Kochana Mamo

Pewnie już trochę oswoiłaś się z nową rolą, na pewno nie masz tylu obaw i lęków, które towarzyszyły Ci jeszcze niedawno. Fizycznie pewnie też czujesz się już lepiej niż w ciągu kilku pierwszych tygodni po porodzie, chociaż jesteś ciągle niewyspana. Być może uważasz, że już czas zająć się wszystkim "jak dawniej". Lepiej nie próbuj tego robić. Nie musisz gotować obiadów z trzech dań, prasować moich kaftaników, pastować podłóg i zajmować się mnóstwem innych rzeczy, które teraz naprawdę nie są istotne. Nie trać świeżo odzyskanych sił na czynności, które Cię zmęczą. Rób w domu tylko to, co niezbędne. Odpoczywaj, śpij, kiedy ja śpię, korzystaj z każdej pomocy zaproponowanej przez przyjaciół i rodzinę. Musisz dobrze rozłożyć siły - będziesz ich potrzebować coraz więcej.

Więcej o: