1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Komentarze (383)
Dlaczego polskie reklamy robią z kobiet idiotki? Dyrektor kreatywny w agencji reklamowej: "Bo jesteśmy ostoją katolibanu"
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • romanmrozek

    Oceniono 28 razy 14

    Trzeba mieć duży problem ze sobą (bo nie chcę tu używać określeń mogących brzmieć obraźliwie), żeby wyciągać tak durne wnioski z rynku reklam. Obarczanie "katolibanu" winą za działania reklamodawców - dobre. Dotąd zresztą wydawało mi się, że winnym wszelkiego zła jest Tusk. Od pewnego czasu widzę, że Tusk winą dzieli się z czarnosukienkowymi, teraz jeszcze dobija do nich tenże zagadkowy katoliban. A może panie dyrektorze kreatywny wysili się pan i będzie bardziej kreatywny w swoich produkcjach i przestanie wypisywać bzdury. Reklama by przyciągną uwagę musi być zabawna (dowcipna), albo jeszcze lepiej jeżeli jest do tego inteligentna. No ale, żeby taka stworzyć trzeba samemu posiadać poczucie humoru i inteligencję.

  • mechantloup

    Oceniono 13 razy 13

    Ostatnio zauważyłam billboardy z rozchylonym damskimi ustami i palcem przy nich z hasłem "jeszcze tego nie miałam w ustach". Reklama zupy w proszku, zdaje się.
    Ewidentnie pomysł jakiegoś chorego ..uja. Kto coś takiego wypuszcza na rynek???

  • irasiad7

    Oceniono 25 razy 13

    Niejaka Pani Środa przywołuje przyklad Francji jako kraju bedacego od zawsze w awangardzie postepu rownouprawenia. Otoz chciałem Pani Środzie przypomniec, ze takie podstawowe prawo obywatelskie jak prawo do glosowania zostalo we Francji kobietom przyznane dopiero w 1944 roku, podczas gdy w Polsce mialo to miejsce juz 3 mce od odzyskania niepodlegosci - w 1919 - a byl to na pewno wg. pani srody kraj bedacy ostoja katotalibanu.
    Chce sie powiedziec: znaj proporcje mocium Pani(e)!

  • backword_man

    Oceniono 19 razy 13

    A może panie dyrektorze kreatywny zamiast szukać winy u innych przyzna pan że jest pan sprzedajną dzi.ką. Przychodzi klient, płaci i mówi czego oczekuje/żąda a pana agencja spełnia życzenie choćby klip reklamowy miał ociekać "katotalibskimi" stereotypami? Zawsze można zrezygnować z takiej roboty ( no chyba że jest się sprzedajną mentalną dzi.ką i co każe szef/alfons to się robi.

  • kostuh

    Oceniono 67 razy 13

    kilka konkretnych zadań dla feministek w kwesti równouprawnienia a potem pogadajcie o pierdołach ja w reklamach

    dlaczego żadna feministka nie walczy o taki sam wiek emerytalny dla kobiet?
    dlaczego pani środa nie oburza się na faworyzowanie kobiet w programach unijnych na założenie działalności gospodarczej?
    dlaczego żadna pani nie walczy o taki same warunki stypendiów naukowych i socjalnych na kierunkach zamawianych? tam preferowanie kobiet nie przeszkadza?
    dlaczego żadna pani feministka nie walczy z patologia w sądach rodzinnych gdzie w 95% prawo do opieki nad dzieckiem?
    dlaczego żadna feministka nie buntuje się w sprawach obowiązku alimentacyjnego dla byłych małżonków gdzie praktycznie wszystkie przypadki alimentów to alimenty dla kobiet?

    społeczeństwo patriarchalne? w jakim wy ku... świecie żyjecie?

  • splatanie.kwantowe

    Oceniono 20 razy 12

    "Bo jesteśmy ostoją katolibanu" Ten dyrektor jest chyba debilem. Dodam. Kolejnym debilem, który wszystko co wypromuje zachód staje się jego religią. Bezmyślny matoł.

  • sharn1

    Oceniono 24 razy 12

    Swoją drogą połowa reklam jest żywcem przeniesiona z zagranicy i dubbingowana. Katotaliban jest wszędzie.

  • ognievegas

    Oceniono 19 razy 11

    Mężczyzn też reklamy obrażają (choćby seria reklam Gripex "Męska grypa"), tylko że GW i trochę innych mediów zwraca uwagę jedynie na seksizm wobec kobiet. Wobec mężczyzn seksizm wręcz popiera (tytuły z Gazeta.pl: "Podyskryminujmy mężczyzn", "Mężczyźni i ich głupie pomysły", "Faceci są beznadziejni. Bądźcie Miłymi Facetami").

  • prerekwizyt

    Oceniono 43 razy 11

    Ludzie w GW przestańcie (choć trochę) błaznować! Ja rozumiem, że macie swoje obsesje, ale nieco zdrowego rozsądku też nie zaszkodzi. I ta p. Środa, dobra na każdą taką nonsensowną okazję. Ręce opadają.

  • tak.ale

    Oceniono 42 razy 10

    Środa porusza wyłącznie tematy bezpieczne, które pozwalają jej trwać na wygodnym etacie feministki. A narasta poważny problem społeczny: Jedna piąta zamężnych Polek jest na utrzymaniu męża - nie chcą, ale muszą! I teraz zaraz przeciwdziałanie wykluczeniu kobiet z rynku pracy powinno być zadaniem dla prawdziwych feministek. Ale tym się Środa nie zajmie, bo poruszenie tego tematu mogłoby komuś się nie spodobać, zatem cicho sza!

  • polsz

    Oceniono 22 razy 10

    a jak reklamy przedstawiają mężczyzn? Też jako idiotów. Ugotować nic nie umie, posprzątać czy uprać też nie, dzieckiem się nie zajmie. Na widok kobiety tylko się ślini.
    Feminizm i katotalibstwo mają jedną wspólną cechę: ślepy fanatyzm

  • candles

    Oceniono 24 razy 10

    z tym że te reklamy "odkamieniaczy pralek" pochodzą z Niemiec - najpierw były dubbingowane a potem zaczęto robić polskie wersje, to raz. Po drugie większość produktów koncernowych bazuje na jednej reklamie zrobionej na zachodzie a potem są lokalizowane komputerowo, czy przez dubbing. Dzień bez ataku na kościół i Polaków chrześcijan jest widzę dniem straconym.

  • doradcaprezesa

    Oceniono 16 razy 10

    reklamy są takie ponieważ wymyślają je takie miernoty jak ten kreatywny z eskadry czy czegoś tam...
    Ukrywają swoją niekompetencję szukając przyczyn u wszystkich innych tylko nie u siebie.
    Uwaga o katotalibanie jest wyznacznikiem pańskiej miernoty panie kreatywny !

  • sselrats

    Oceniono 9 razy 9

    A wyatep polskich pioenkarek w Eurowizji byl oczywiscie bardzo intelektualny...

  • xsawer

    Oceniono 10 razy 8

    Pamiętacie reklamę proszku Pollena 2000, słynne "ojciec prać?" ?
    Nie ma proszku bo reklama odwoływała się do inteligencji odbiorcy (czyni). To była reklama skierowana do osób oczytanych, inteligentnych, a tipsiara nawet z tytułem magistra spraw zbędnych musi mieć powiedziane, że proszek do prania służy do prania. ŁOŁ jakie to białe.

  • 1pereubu

    Oceniono 8 razy 8

    Mateusz Zmyślony - Niezłe nazwisko dla kreatywnego (sic!)

  • kieliszki

    Oceniono 16 razy 8

    Ten dyrektor małpuje hasła z Gazety Michnikowskiej czy to gazeciarze mu je wciskają w wypowiedź?

    Jeśli to pierwsze, to jest to też odpowiedź na pytanie "Dlaczego polskie reklamy robią z kobiet idiotki?"
    Bo szefowie firm robiących reklamy to idioci!

  • offal

    Oceniono 7 razy 7

    Reklamy są tak głupie bo robią je ludzie głupi i ograniczeni umysłowo bez absolutnie grama pomysłu i kreatywności. To nie nie odbiorcy reklamy są winni bo nimi niestety jesteśmy wszyscy tylko ich twórcy. Każdy głupek potrafi wykorzystać stereotyp kobiety/mężczyzn/babci/dziadka/hydraulika/lotnika itp. ale zrobić coś twórczego i nietypowego już nie potrafi.

  • zoraz

    Oceniono 9 razy 7

    Tymczasem tv na okrągło raczy nas filmem "kogel mogel" gdzie dziewczyna wyrywa się ze wsi do szkoły by w rezultacie dostać lepszego niż Kolasa męża i urodzić mu dziecko.

  • radar5

    Oceniono 7 razy 7

    A cóż się nie podoba w Libanie? :) BTW katotaliban, a nie katoliban...

  • kkgp20hjof45

    Oceniono 6 razy 6

    Wszystko to prawda. Co więcej jak przyjrzycie się drugiej płci to także jest tragedia. Facet w reklamie to tak samo dno dna...

  • play100cen

    Oceniono 10 razy 6

    Dziwne, że nikt nie chce brać do reklamy proszku w roli eksperta takich tuzów, przepraszam - takich tuzek jak profesorka filolożka Środa. Chętnie bym obejrzał takie reklamy.

    A tak na marginesie. Obiecałem sobie to już wiele razy, ale teraz mam już naprawdę dość. Kończę codzienne zaglądanie na gazeta.pl To już przekracza granicę absurdu.

  • peppers01

    Oceniono 10 razy 6

    Jak dla mnie ten artykuł nie ma sensu. Reklamy są, będą i były infantylne (czasem przekraczające granice `dobrego smaku`) Takie prawo dzisiejszego świata oraz marketingu. Poza tym ich twórcy projektują je pod konkretny typ ludzi. Ludzi słabo wykształconych, podatnych a sugestię.

  • stephanie.plum

    Oceniono 7 razy 5

    a dzisiaj jest brzydka pogoda.
    to zapewne rózwnież wina katolicyzmu.

  • farmer_mendoza

    Oceniono 7 razy 5

    Wyborcza judzi: "Polacy, agencje traktują was jak kretynów, bo jesteście zacofanymi katolami. Dojrzejcie wreszcie i bądźcie Europejczykami".

    Polskie reklamy traktują odbiorców jak idiotów, to prawda, ale wszędzie tak jest! Ktoś, kto narzeka na poziom polskich reklam, załamałby się, zobaczywszy jak głupie i niskich lotów są reklamy w innych krajach, np. w Wielkiej Brytanii, ale przyznanie tego nie byłoby po linii programowej GW.

    Czasem przyjeżdżam do Polski i chociaż większość reklam to chłam adresowany do kretynów (kretynek), to zdarzają się perełki, reklamy dowcipne i bazujące na pomyśle, na grze słów. W Anglii jest tego mało.

    Reklamy są ogłupiające wszędzie, nie należy się nimi przejmować. Wiecie, co w Polsce przeraża? Mass media, które traktują wciskają ludziom swoją wersję rzeczywistości i traktują odbiorców jak dzieci, które uwierzą w każdą bzdurę. Włączam w Polsce wiadomości, albo biorę Gazetę do ręki i za każdym razem czuję się traktowany jakbym wrócił do czasów propagandy PRL.

    Czy wy nas macie za idiotów?

  • zaloga_g

    Oceniono 7 razy 5

    A dla mnie najgłupsze reklamy to właśnie te nakręcone dla zachodnich telewizji z nieudolnie podłożonym głosem

  • labradorczyk

    Oceniono 7 razy 5

    Pan dyrektor myli Liban z Talibanem, ale już nas chce pouczać :)

  • ex.leming

    Oceniono 17 razy 5

    Za 20 lat gdy większość zachodnich państw europejskich będzie już KALIFATAMI, dzisiejsi "oświeceni", zachodni post-europejczycy będą prosić o azyl w naszym "ortodoksyjnym" kraju.

  • greg0.75

    Oceniono 11 razy 5

    A Pani Profesor tradycyjnie pisze do nas z rzeczywistości alternatywnej...
    wnas.pl/artykuly/1354-kolejna-skandaliczna-reklama-polska-modelka-i-corka-micka-jaggera-prostytutkami

  • piotrprzy

    Oceniono 17 razy 5

    "Dyrektor kreatywny w agencji reklamowej".....kolejny superekspert Gazety Wyborczej.....

  • pandzik

    Oceniono 4 razy 4

    Kto w ogóle zwraca uwagę na reklamy...?A społeczeństwo mamy, jakie mamy. Mnie ostatnio ręce opadły, kiedy moja fryzjerka (kobieta!!!), wydawałoby się, dość rozsądna osoba, oglądając z dumą swoje dzieło w lustrze powiedziała: "No, mąż będzie zadowolony, że dał pieniądze!". do głowy by jej nie przyszło, że a) płacę sobie za fryzjera sama, z własnej kasy, b) chodzę do fryzjera po to, żeby podobać się sobie, nie mężowi... :///

  • krzysw73

    Oceniono 8 razy 4

    PAni Sroda chyba nie byla nigdzie w Europie, poza "postepowa" czescia Europy zachodniej. I to nawet nie we wszystkich krajach. Plecie pani bzdury, a "profesor" tak nie wypada...

  • wolny.kan.gur

    Oceniono 4 razy 4

    Reklamy są tworzone przez agencje reklamowe a nie przez odbiorców reklam.
    Ten "dyrektor kreatywny" to jakiś bystry inaczej.

  • leeloo2002

    Oceniono 4 razy 4

    a może o poziomie reklam decyduje wspólne wypracowane w burzy mózgów założenie korporacji i agencji reklamowych, ze odbiorcy reklam są idiotami?

  • malev11

    Oceniono 6 razy 4

    a reklama Fairy Platinum z Irkiem Bieleninikiem? Koleś mówi do kamery: "Coraz więcej kobiet wybiera Fairy Platinum". Dlaczego kobiet? To tylko utrwala stereotypy, że to kobieta ma zmywać, sprzątać, zajmować się domem. Oczywiście po 8 h w pracy, ona po prostu zaczyna drugą zmianę, tylko już niepłatną.

  • sobiepan11

    Oceniono 4 razy 4

    Jedyny cel jaki ma reklama to sprzedać produkt. Firmy reklamowe nie będą kształtować świadomości społecznej, bo im się to nie opłaca i nie jest to ich zadanie (chyba, że ktoś zapłaciłby za taką kampanię). Poziom reklamy świadczy o poziomie społeczeństwa do którego jest reklama kierowana. W Polsce pojawią się inteligentne reklamy, kiedy będą tutaj skuteczne.

  • login-ka

    Oceniono 4 razy 4

    Tak, kobieta ma ciągłe problemy z nietrzymaniem moczu, okres, tyje z powodu antykoncepcji, ma wzdęcia, żylaki, pękające naczynka na twarzy itp. Musi też zadbać o faceta, bo boli go gardło, głowa, wątroba lub ma za wysoki cholesterol i nie wie co ma zrobić.

    A facet co ma? Łupież...

  • funkenschlag

    Oceniono 4 razy 4

    "Założę się, że następne pokolenie, które wróci z Londynu"
    A ja założę się, że następne pokolenie z Londynu nie wróci, co najwyżej pojedzie gdzieś indziej.

  • ciotka_ltd

    Oceniono 6 razy 4

    A w reklamach brytyjskich to bardzo sympatyczny facet (zreszta jeden z kuchmistrzow telewizyjnych) reklamuje plyn do mycia naczyn. A inny facio (zadna slawa - smieszny Jas Fasolka reklamy, naturszczyk) szoruje piekarnik.
    Niestety, pranie i tu robia wylacznie panie - trzeba zaprotestowac.;)

  • qwww

    Oceniono 3 razy 3

    katoliban ? rzeczywiście, koszerne półmózgi, Liban jest w połowie katolicki...
    chyba, że brudne żydy, mysleliście o "katotalibanie", cóż pejsata gimbaza zawsze była głupawa...

  • losiu4

    Oceniono 3 razy 3

    podobne reklamy są też za grnic. Wątpię by tam panował rzekomy katoliban. To raczej dyrektorkowi zioło wyjarane na palikocim spedzie zaszkodziło.

    Pozdrawiam

    Losiu

  • 1group

    Oceniono 5 razy 3

    Oczywiście ten "dyrektor' woli gołego chłopa,najlepiej z cycem i penisem.
    To przecież ideał piękna,politycznie poprawnych.

  • pamejudd

    Oceniono 3 razy 3

    Jaki jest cel odświeżania tego debilnego artykułu?

  • o_retyy

    Oceniono 3 razy 3

    Teksty, jak mleko i kiełbasa, powinny mieć termin ważności, by nie serwować ich czytelnikom co 9 miesięcy

  • klerykanty70

    Oceniono 3 razy 3

    jakie spoleczenstwo takie reklamy, rzad, place, wyksztalcenie….
    panstwo to nie jakas instytucja to MY wszyscy.
    takich wybieramy, tak kleczymy, tak wychowujemy dzieci.
    demokracja to jeden wielki przekret cwaniakow nad tlumem
    celowe rozmozdzanie ma oczywiscie na celu latwa manipulacje plebsem
    i o to chodzi

  • kawon86

    Oceniono 3 razy 3

    Tytuł : Dyrektor kreatywny w agencji reklamowej: "Bo jesteśmy ostoją katolibanu"
    Cytat z treści : jak to się czasem o Polakach mówi: "ostoja katotalibanu", czyli wersji ortodoksyjnej katolicyzmu.
    Rożnica niewielka , ale inteligentni zobaczą.

  • phantomas111

    Oceniono 5 razy 3

    Wywleczony stary artykuł sprzed 2 miesięcy...

    Swoją drogą, nie wiedziałem, że da się aktualizować cokolwiek wstecz:

    "Agnieszka Wirtwein-Przerwa, Marcin Sztetter
    17.11.2013 , aktualizacja: 13.09.2013 09:37 "

    No chyba, że się wyciąga stare kotlety nie pisząc nic nowego i idąc na łatwiznę.

  • anna1989byd

    Oceniono 3 razy 3

    a najgorsze jest to że ogląda to taki jeden z drugim (facet) i wymaga od swojej żony/kobiety żeby jak w reklamach prała sprzątała dziećmi się zajmowała bo ona przeciez nie ma marzeń potrzeb i non stop siedzi w domu....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX