1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Bikini z push up dla dzieci - szokująca kolekcja A&F

Dwuczęściowe kostiumy z wkładkami powiększającymi biust dla siedmioletnich dziewczynek trafiło do sprzedaży. W którym momencie kończy się zabawa w małą modnisię, a gdzie zaczyna problem seksualizacji dzieci?
Abercrombie & Fitch to kultowa amerykańska marka kojarzona z komfortem, luzem i dobrą jakością. Na początku XX wieku A&F była w Ameryce najpopularniejszą marką oferującą odzież sportową. Greta Garbo, Katherine Hepburn, Clark Gable, czy Ernest Hemingway nosili ubrania A&F. Dzisiaj marka kojarzy się głównie z ubraniami typu "casual luxury". To ulubiona firma młodzieży w wieku 18-22 lat. Marka specjalizuje się również w kolekcjach dla dzieci w wieku 7-14 lat.

Bikini z push up`em

Najnowsza, letnia kolekcja dla dzieci wywołała w Ameryce i w Internecie skandal. A&F proponuje dla siedmioletnich dziewczynek kolorowe bikini. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że turkusowe i różowe staniki dla kilkuletnich dziewczynek mają wszyte gąbki imitujące piersi dorosłej kobiety. Na internetowej stronie amerykańskiej marki pojawiły się krytyczne komentarze rodziców, jednak zostały usunięte, a firma nie zareagowała na protesty i nie usunęła z kolekcji staników push up dla dzieci. Rodzicom nie spodobało się to, że tak popularna i młodzieżowa marka jak A&F przyczynia się do seksualizacji dzieci.

Jednoczęściowych kostiumów brak

Według psychologów, którzy w sprawie bikini wypowiedzieli się na amerykańskich portalach sprzedawanie tego typu produktów od małego uczy dziewczynki, że nie są idealne i że powinny poprawiać swoje ciało. Psycholog, dr Janet Rose na jednym z portali dla rodziców stwierdziła, że sprzedawanie tego typy produktów jest zjawiskiem niebezpiecznym, a wręcz zatrważającym. Specjalistom nie spodobało się również, że w ofercie firmy nie ma innych propozycji plażowych dla dziewczynek. Podczas gdy A&F dla chłopców oferuje tradycyjne szorty, tak dla dziewczynek zabrakło np. jednoczęściowych kostiumów.

Marks&Spancer też

Amerykańska marka cieszące się również dużą popularnością w Polsce, nie jest pierwszą, która dzieci traktuje jak dorosłych. Kilka lat temu w Wielkiej Brytanii, popularna sieciówka Primark, po protestach rodziców i pedagogów wycofała ze sklepów kostiumy kąpielowe dla dziewczynek, które miały wszyte wkładki powiększające biust. Podobne produkty wycofywała ze swoich sklepów brytyjska marka Marks&Spancer.

Psychologowie coraz częściej zwracają uwagę na problem seksualizacji dzieci, czyli wychowywanie ich w przekonaniu, że tylko jeśli będą eksponować swoją seksualność, będą się liczyć w społeczeństwie.

Więcej o: