1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Oto najgorsza pora w ciągu dnia dla zapracowanej mamy

Badania nie pozostają wątpliwości - matki nienawidzą poranków. Wiemy nawet, która godzina najbardziej je stresuje!

Atrakcyjny punkt w CV - międzynarodowe certyfikaty

Większość ludzi nie lubi poniedziałków, a większość mam nie lubi poranków, a szczególnie godziny 8:25. To najbardziej stresująca pora dla każdej zapracowanej mamy - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenia firmy Uniroyal - donosi portal themedguru.com. Przebadano 2 tys. pracujących matek, które rozpoczynają dzień od doprowadzenia dzieci do szkoły, a następnie muszą pokonać poranne korki. Przez natłok porannych obowiązków aż 40 proc. z nich jest wykończonych zanim dotrą do pracy. Zestresowane matki przyznają, że zdarza im się karcić na dzieci, choć na to nie zasłużyły. A wszystko przez nadmiar porannego stresu.

Jak sobie radzić z nerwami o poranku? Naukowcy radzą, żeby przede wszystkim nie wstydzić się mówić o negatywnych uczuciach, bo zawsze ich rozpoznanie i mówienie o tym, co czujemy, zmniejsza nasze napięcie. Pomaga też zdrowa, lekkostrawna dieta i prośba o pomoc przy organizowaniu poranków np. partnera.