Nowa reklama "Grześków" - zabawna?

"Jutrzenka", firma produkująca wafle "Grześki", startuje z nową kampanią reklamową. Trafiony pomysł?

Nowa kampania reklamowa wafli "Grześki" kręci się wokół sloganu "Zero bujdy". Produkowane przez "Jutrzenkę" wafelki promowane są przez trzy krótkie spoty telewizyjne. Jeden z nich przedstawia mężczyznę kupującego seksowną bieliznę (film kończy się przewrotną - przynajmniej w założeniu - puentą), w drugim filmiku widzimy przystojnego pilota samolotu, jadącego windą z atrakcyjnymi stewardessami i starszą kobietą (uwaga spoiler: któraś z pań uszczypnie pilota w pośladek - zgadnijcie która?), trzeci filmik nosi tytuł "Mama" i jest oparty na dość, delikatnie mówiąc, oryginalnym pomyśle. "Zobacz, skąd się biorą dzieci ...czyli Grześki w akcji. Zero Bujdy!" - czytamy pod spotem reklamowym wrzuconym przez "Jutrzenkę" na YouTube. No właśnie - skąd? Zobaczcie sami i oceńcie - tylko bez bujdy! - czy ten film jest zabawny? Podoba się Wam, kupilibyście dziecku? A żonie?

 
Copyright © Agora SA