1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Jak TV działa na dzieci

Maluchy naśladują zachowania agresywne oglądane w telewizji, co gorsza, ?zachęcone? w ten sposób, często wymyślają nowe formy agresji. I nie ma żadnego znaczenia, czy brutalne sceny obejrzały w kreskówce, czy w filmie fabularnym.
Telewizja dąży do zwiększenia oglądalności, pokazując wydarzenia wstrząsające i niezwykłe. Nie prezentuje świata, w którym samoloty i autobusy docierają do celu, rodzice opiekują się dziećmi, a sąsiedzi mówią sobie dzień dobry. Pokazuje to, co od normalności odbiega: samolot rozbija się, autobus spada w przepaść, ojciec gwałci dziecko, a sąsiad zabija sąsiada. Dawkuje nam dużo więcej agresji niż świat rzeczywisty. Nieświadomi tego odbiorcy zaczynają akceptować przemoc jako element życia i obojętnieją. Sceny walki i wypadków początkowo wywołują silne emocje, które z czasem stają się coraz słabsze. Dotyczy to dorosłych i dzieci.

Maluchy naśladują zachowania agresywne oglądane w telewizji, co gorsza, "zachęcone" w ten sposób, często wymyślają nowe formy agresji. I nie ma żadnego znaczenia, czy brutalne sceny obejrzały w kreskówce, czy w filmie fabularnym.

Bardzo ważny dla najmłodszych jest klimat emocjonalny programu. Tworzą go dźwięk, kolor i obraz. Psychologowie dowiedli, że dzieci oglądające audycje hałaśliwe, pełne okrzyków, szybko zmontowanych scen i agresywnych kolorów, są emocjonalnie rozchwiane i mają trudności z koncentracją.