1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Oliwa obowiązkowa?

Czytałam, że do obiadu należy dodawać nieco oliwki z oliwek. Czy to konieczne? Córka jak tylko wyczuje to nie tknie. Czy jest jakieś inne źródło węglowodanów dla trzynastomiesięcznej dziewczynki? (Agata)
Dobrej jakości oliwa z oliwek (z pierwszego tłoczenia na zimno) jest doskonałym źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, czyli tłuszczu w najzdrowszej postaci. Tłuszcze dostarczają organizmowi energii, są nośnikiem witamin, a nienasycone kwasy tłuszczowe są niezwykle ważne dla funkcjonowania ośrodkowego układu nerwowego i układu odpornościowego. Proszę spróbować "przemycić" oliwę dokładając ją do zupy, warzyw, itp. Jeśli córeczka absolutnie nie toleruje smaku oliwy można próbować zastąpić ją podając dziecku tłuste ryby morskie, np. łososia 2-3 razy w tygodniu. Dieta zdrowego dziecka powinna zawierać również pewną ilość masła i pełnotłustych produktów mlecznych.