1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Winogrona

owoce bardzo zdrowe, choć także słodkie i kaloryczne (70 kcal w 100 gramach). Zawierają potas, wapń, żelazo, magnez, cynk, miedź, bor, witaminy z grupy B, kwasy organiczne oraz cenne flawonoidy, pełniące ważną rolę w profilaktyce miażdżycy (głównie winogrona ciemne). Godny polecenia jest także olej wytłaczany z pestek winogron - zawiera Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe i jest niemal bezwonny. W niemowlęcej diecie winogrona pojawiają się w 8. miesiącu (rozdrobnione, pozbawione pestek i skórki, najlepiej jako składnik gotowych deserków). Maluchy, które już sprawnie gryzą na pewno polubią winogrona bezpestkowe - malutkie, słodkie i wygodne do jedzenia.