1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Seler

Korzeniowy to jedno z podstawowych w codziennym gotowaniu warzyw. Wchodzi w skład włoszczyzny, a więc najczęściej jemy go w postaci zup. Lepiej jednak byłoby sięgać po warzywo surowe (surówka z selera ma łagodny smak, a doprawiona orzechami, rodzynkami, nabierze dodatkowych walorów), bowiem zawiera dużo witamin (C, z grupy B, PP, E, beta karoten) i składników mineralnych (potas, wapń, cynk, magnez, fosfor, żelazo). Seler działa lekko moczopędnie, przyczynia się do oczyszczania organizmu, pobudza także apetyt i poprawia trawienie. Dużo zalet ma także seler naciowy, dobry do surówek i pogryzania, jednak nie wszyscy lubią jego specyficzny smak. Seler podajemy dzieciom w zupie jarzynowej, tuż po tym, gdy zaakceptuje pierwsze dania z marchewki i ziemniaka.