1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Pieczarki

Smaczne i aromatyczne grzyby. Te, które kupujemy na straganach i w sklepach, uprawia się w sztucznych warunkach przez cały rok. I lepiej pozostać przy hodowlanych, bowiem pieczarkę rosnącą w lesie niewprawny grzybiarz może pomylić z białymi odmianami muchomorów (muchomor wiosenny, jadowity, biała odmiana sromotnikowego - różnią się od dojrzałej pieczarki tym, że mają białe blaszki i białe zarodniki, pieczarka zaś brązowe). Zalety odżywcze pieczarek to spora zawartość potasu, fosforu, witamin B1, B2 i PP. Pieczarki najlepiej dusić z odrobiną wody - smażone na oleju chłoną go jak gąbka. Można je także po dokładnym umyciu i obraniu jeść na surowo, np. pokrojone w cienkie plasterki na kanapce z ciemnego chleba z odrobiną cukrowej cebuli, solą i pieprzem.

Z wprowadzaniem pieczarek do diety dziecka zaczekajmy do 2.-3. roku życia.