1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Miód

Pyszny, odżywczy i zdrowy - choć nie dla wszystkich. Wprowadzamy go do diety po troszeczku i ostrożnie (dopiero w drugim roku życia). Jeśli dziecko nie reaguje na niego uczuleniem, możemy nim smarować chleb, podawać z orzechami jako słodką przekąskę (potem mycie zębów obowiązkowe), słodzić nim herbatę lub zupy mleczne (ale nie gorące - miód traci wtedy wiele zalet), dodawać do deserów. To zastrzyk energii - w skład miodu wchodzą łatwoprzyswajalne cukry proste (fruktoza i glukoza). Ma on niekwestionowane właściwości bakteriobójcze, działa konserwująco. Miód właściwie w ogóle się nie psuje, może być długo przechowywany. Zwolennicy medycyny naturalnej uważają, że wydatnie wzmacnia odporność i polecają jeść codziennie w okresie zachorowań na przeziębienie i grypę.

Więcej o: