1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Lody

Deser uwielbiany przez dzieci i całkiem dobrze oceniany przez dietetyków, bowiem lody mleczne zawierają sporo wapnia. Są dość kaloryczne, ale spośród różnych rodzajów można wybrać te z mniejszą zawartością tłuszczu (nie śmietankowe) i bez tuczących dodatków (orzechy, czekolada, karmel, bita śmietana). Mniej kaloryczne są sorbety, ale najlepiej robić je w domu z zamrożonych i zmiksowanych owoców, bo w kupnych jest sporo cukru. Pozostaje kwestia, czy lody nie szkodzą gardłu. Jedzone z umiarem, powoli, najlepiej w niezbyt upalny dzień nie powinny wyrządzić szkody (a nawet hartują gardło). Najgorzej jest, gdy zafundujemy gardłu nagłe zmiany temperatury (szarlotka na ciepło z lodami może się skończyć bolesnym zapaleniem).