1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Bakalie

Suszone lub kandyzowane owoce (daktyle, figi, morele, brzoskwinie, ananasy, jabłka, gruszki, śliwki, rodzynki), skórki owocowe (pomarańczowa, cytrynowa), orzechy, migdały. W polskiej kuchni najczęściej stosowane jako dodatek do ciast (keksów, mazurków, makowców, placków drożdżowych, serników), rzadziej do mięs i wytrawnych sałatek. Tymczasem są one tak zdrowe i smaczne, że powinno się je pojadać codziennie jako zdrową przekąskę.

Zawierają bogactwo minerałów i witamin oraz dużo błonnika. Pomagają regulować pracę przewodu pokarmowego (przeciwdziałają zaparciom), świetnie wpływają na stan skóry, a dzięki zawartości składników mineralnych wspierają wiele procesów fizjologicznych. Poza tym świetnie zastępują sztucznie wytwarzane słodycze i sycą apetyt łasuchów. Mocno rozdrobnione (zmiksowane) bakalie mogą jeść już roczne dzieci. Bakalie w całości nadają się dla dzieci powyżej trzeciego roku życia, ale i wtedy lepiej uważać - rodzynkami łatwo się zakrztusić, w orzechach mogą znaleźć się resztki ostrych łupinek...