1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Aronia

Owoc wart wprowadzenia do codziennej diety całej rodziny. Poprawia trawienie, pomaga w oczyszczaniu organizmu z toksyn, walczy ze szkodliwymi wolnymi rodnikami, wzmacnia odporność... Dla dzieci to głównie źródło cennych witamin (C, E, z grupy B, PP, beta-karotenu), minerałów (zawiera molibden, mangan, miedź, bor, jod, kobalt), błonnika, pektyn (wspomaga procesy trawienia) oraz antocyjanów o wszechstronnym, nie do końca jeszcze poznanym działaniu. Osoby dorosłe skorzystają z właściwości antymiażdżycowych aronii - jej składniki czynne mają te same zalety co te zawarte w czerwonym winie.

Z jagód aronii można robić soki, galaretki, dżemy, ciasta. Bez dodatku cukru mogą być dla dzieci zbyt cierpkie. Aronię można podawać maluchom od 9. miesiąca.