1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Z Muscat widzimy więcej

"Widzimy więcej" to coś więcej niż tylko hasło. To wyraźne i świadome patrzenie na świat, ale przede wszystkim dostrzeganie tego, co nas otacza. Takie spojrzenie prezentuje marka Muscat w najnowszej kampanii okularów dla dzieci, która wystartowała w tym tygodniu

Muscat poprzez akcję "Widzimy więcej" nakłania do refleksji. Zachęca do tego, aby w natłoku codziennych obowiązków zatrzymać się na chwilę, rozejrzeć i zobaczyć nie tylko to, co powierzchowne, ale przede wszystkim odkryć to, co tkwi głębiej. Muscat chce widzieć nie tylko obrazy ale także emocje. A zmysł wzroku pozwala widzieć dobro - zarówno w innych jak i w sobie. Wygląd, pochodzenie ani hobby nie ma tu znaczenia, nie należy tylko patrzeć, skoro można widzieć, dlatego z Muscat #WidzimyWięcej.

W związku z tym, w ramach działań prezentujących najnowsze produkty w ofercie - okulary dla dzieci - marka zdecydowała się na realizację niecodziennej kampanii. Jej bohaterami są dzieci w wieku od 8 do 13 lat, prawdziwi wojownicy w walce o swoje zdrowie i normalne życie, oraz ich koledzy, którzy zawsze podadzą pomocną dłoń w potrzebie. To co widać więcej na twarzach bohaterów sesji, to przede wszystkim energia, entuzjazm i ogromna siła. Co najważniejsze, trudności z jakimi mierzą się każdego dnia nie przysłoniły dziecięcej beztroski, radości z życia i czerpania z niego pełnymi garściami.

W sesji wzięły udział prawdziwe indywidualności. Przed obiektywem stanął Eryk, dla którego muzyka to wielka miłość, a pojęcie nudy nie istnieje w jego słowniku, bo oprócz muzyki uwielbia pływać i jeździć konno. Wojowniczka - Karolina, która swoją energią i licznymi zainteresowaniami mogłaby obdzielić sporą grupę osób. Jak twierdzi jej mama, Karolina to idealny kompan do doświadczania i poznawania życia, potrafi zaskoczyć szczerością i otwartością, ona potrafi pokazać nam coś więcej, spojrzeć na świat z zupełnie innej strony. A do tego jest oddanym kibicem skoków narciarskich i piłki nożnej. Natalia, której na sesji z łatwością przyszło wcielenie się w rolę modelki, jest fanką tańca, szczególnie zumby! Dawid zaskakuje dojrzałością, jest fanem fantastyki i gier komputerowych. Kacper wie wszystko na temat piłki nożnej, to aktywny kibic, który oprócz sportu zafascynowany jest światem programowania komputerowego. Podobnie jak Adaś, w którego życiu sport i gry komputerowe odgrywają bardzo ważną rolę.

Kampania połączona została z premierą kolekcji okularów dla dzieci - modelu Ellis, które od dziś dostępne są w showroomach stacjonarnych Muscat w siedmiu miastach w Polsce oraz na stronie www.muscat.pl. Okulary dla dzieci to nowość w ofercie marki.

Marka zdecydowała się przekazać 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z kolekcji dla najmłodszych na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Pieniądze będą przekazane na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci - wybór należał do rodziców. Akcja potrwa do końca marca.

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez KAS KRYST, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.