Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem!

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami nowej kampanii "Rusz się z Kubusiem!", której inicjatorem jest marka Kubuś. Piłkarze będą również obecni na etykietach nowego produktu - Kubuś Waterrr Sport.

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka to czołowi polscy piłkarze, którzy nie tylko prezentują najwyższy poziom sportowy, ale również są idolami dzieci i są rozpoznawalni przez rodziców. Dlatego w ramach kampanii „Rusz się z Kubusiem” będą jako ambasadorzy wspólnie z marką Kubuś zachęcać najmłodszych do aktywności fizycznej. Ruch to nieodłączny i niezwykle ważny element dzieciństwa, dlatego dzieci już od najmłodszych lat powinny wyrabiać nawyki aktywnego spędzania czasu.

– Jestem nie tylko piłkarzem, ale przede wszystkim ojcem, dlatego zdaję sobie sprawę jak istotne jest, by już od najmłodszych lat zachęcać dzieci do uprawiania sportu i ruchu oraz pokazywać im, że to świetna zabawa, a rodzicom, że to idealny sposób na spędzenie czasu z pociechami – przekonuje Kamil Grosicki, ambasador akcji „Rusz się z Kubusiem!”.

Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem!Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem! materiały prasowe

W ramach współpracy wizerunek piłkarzy będzie obecny na etykiecie nowego produktu Kubuś Waterrr Sport. To unikalna i funkcjonalna woda smakowa, przygotowana z myślą o potrzebach i zainteresowaniach najmłodszych konsumentów, która idealnie sprawdzi się na treningu, czy podczas zabaw na podwórku. Kubuś Waterrr Sport dostępny jest w trzech wariantach: Citrus-mix, Jagoda i Malina-Granat. Każdy smak wzbogacony jest cennymi witaminami B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego, a wszystko w poręcznych i wygodnych opakowaniach. Najmłodsi fani aktywności ruchowych i sportu mogą wreszcie sięgnąć po produkt, który powstał z myślą o nich, z oryginalnym dodatkiem w postaci znanych i lubianych piłkarzy na etykietach,  co podkreśla atrakcyjność i funkcjonalność produktu, który dostępny jest już na sklepowych półkach.

– Pamiętam z dzieciństwa, że nikt lepiej nie zachęci i nie zmotywuje do ruchu oraz aktywności niż ulubiony piłkarz, czy sportowiec. Dziś już z perspektywy rodzica widzę jak ważna jest promocja aktywnego spędzania czasu wśród dzieci, ponieważ sport ma niestety w dzisiejszych czasach dużą konkurencję w postaci komputerów, gier i Internetu. Jako ojciec czuję, że musimy zrobić wszystko, by znów zapanowała moda na ruch i zabawę z rówieśnikami – mówi Michał Pazdan, ambasador akcji „Rusz się z Kubusiem”.   

Marka Kubuś od lat zachęca dzieci  do aktywności fizycznej  m.in. poprzez cykl biegów „Waterrr Run”, akcję „PO PIERWSZE WF” i obecność zimą na polskich stokach narciarskich.

W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem!” zaplanowano szereg eventów i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania. Akcję wspierać będą kampania reklamowa w telewizji oraz działania w Internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych. Marka Kubuś będzie również obecna na szeregu eventów sportowych, w tym m.in. podczas własnego cyklu imprez biegowych dla dzieci – „Waterrr Run”.  Dokładny harmonogram działań poznamy wkrótce.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.