1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Unikalne smaki dziecięcych szampanów. Marka Coco Jambo podbija rynek i podniebienia maluchów

Wprowadzone do sprzedaży przez Liner Polska dziecięce szampany Coco Jambo okazały się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Systematycznie - i co ważne - bardzo dynamicznie, rośnie sprzedaż tych produktów. Spółka przez cały czas intensywnie pracuje nad dostępnością towaru na terenie całego kraju, dzięki czemu Coco Jambo o smaku gumy balonowej czy waty cukrowej mają szansę już niebawem zrobić prawdziwą furorę na dziecięcych przyjęciach w całej Polsce.

Już na pierwszy rzut oka widać, że produkt spełnia swoje podstawowe zadanie - przyciąga wzrok designem butelki łudząco przypominającym większość klasycznych szampanów tudzież win musujących dla dorosłych a przede wszystkim, zwraca uwagę wielobarwną, wesołą etykietą, która świetnie komponuje się na stole z przeznaczoną dla milusińskich kolorową zastawą.

Jednak najistotniejsza cecha Coco Jambo to ich unikalne smaki, wyróżniające napoje na tle konkurencji. Mowa o gumie balonowej i wacie cukrowej. Dzięki odpowiedniej recepturze firmie udało się w idealny sposób odwzorować aromat ich „naturalnych” odpowiedników. W efekcie szampany smakują dokładnie tak, jak prawdziwa cukrowa wata czy tradycyjna guma balonowa. W sprzedaży nie zabrakło również wersji klasycznej szampana o smaku truskawki.

Trzy całkowicie różne, pobudzające fantazję nieszablonowe warianty produktu sprawiają, że każde ze zgromadzonych podczas dziecięcego przyjęcia maluchów nie będzie wstanie zdecydować, po który napój sięgnąć w pierwszej kolejności.

Zdaniem Łukasza Stolińskiego, brand managera w Liner Polska nic nie sprawia dorosłym tyle przyjemności jak beztroski i szczery uśmiech dziecka oraz radość dostrzeżona w jego oczach.

- Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Coco Jambo próbujemy dołożyć do tego swoją cegiełkę. Sprawia nam to niesamowitą frajdę, bo mamy świadomość, że zapamiętywanie określonych wydarzeń – szczególnie przez najmłodszych – odbywa się nie poprzez kolejne zabawki otrzymywane w prezencie, ale za pomocą zmysłów, doznań, wrażeń, emocji czy właśnie smaku.

Oprócz hucznych urodzin i okolicznościowych przyjęć, szampan stanowi idealne dopełnienie zbliżającego się wielkimi krokami Sylwestra oraz następującego po nim Karnawału i licznych zabaw choinkowych organizowanych w tym czasie. Maleństwo, które wytrzyma aż do północy i w nagrodę otrzyma lampkę swojego Coco Jambo, z pewnością poczuje się w wyjątkowy sposób i dzięki temu w doskonałym nastroju rozpocznie kolejny rok.

Jak zaznacza Łukasz Stoliński wszystkie produkty przeznaczone dla dzieci muszą spełniać najwyższe standardy oraz wymogi względem jakości.

- Nam udało się dodatkowo połączyć wszystkie te elementy z niespotykanymi dotąd na rynku smakami. Choć to oczywiście pieśń przyszłości i jeszcze daleka droga przed nami, ale wierzymy, że kiedyś synonimem dziecięcego szampana będzie właśnie nasza marka, szczególnie w kontekście proponowanych przez nas unikalnych wariantów smakowych - dodaje.