1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

BE FIT MOM czyli mama, dziecko i... wózek!

21 września na Polu Mokotowskim w Warszawie odbył się trening BE FIT MOM, który poprowadziła FIT MOM Ania Dziedzic - propagatorka aktywności fizycznej wśród kobiet w ciąży oraz mam. BE FIT MOM to autorski program ćwiczeń, który opiera się na zasadzie 3 w 1: matka, dziecko i... wózek

 Każdej młodej stażem mamie kotłują się w głowie miliony pytań. Jedne z najczęstszych to: „Jak szybko wrócę do formy po porodzie?”. Odpowiedzą na nie jest program BE FIT MOM opracowany przez FIT MOM Anię Dziedzic.

- Każda mama ma taki moment, gdy załamana patrzy w lustro i chciałaby jak najszybciej wrócić do formy po porodzie. - mówi Ania Dziedzic. - Sama jestem mamą dwóch córeczek i pamiętam dobrze, gdy odliczałam dni, do momentu, kiedy po połogu mogłam wrócić do ćwiczeń. Wtedy podczas spacerów wymyśliłam program Be Fit Mom, który polega na trenowaniu przy pomocy wózka. Spacer nie musi być nudny, można wykorzystać ten czas, kiedy nasz maluszek ma drzemkę i solidnie popracować nad formą. Często podczas moich treningów wykorzystuję to, co w parku jest w zasięgu ręki – ławki, drzewa czy schodki. Efekt? Mama jest lepiej dotleniona i szczęśliwa, a waga leci w dół – przyznaje Ania.

Ćwiczenia w parku może wykonywać każda mama już 6-8 tygodni po naturalnym porodzie i około 12 tygodni po cesarskim cięciu. Przed przystąpieniem do treningu należy się skonsultować ze swoim lekarzem ginekologiem.

Przykładowy zestaw ćwiczeń z użyciem wózka


FIT MOM Ania Dziedzic to propagatorka aktywności fizycznej wśród kobiet w ciąży i mam. Ania to wykwalifikowana instruktorka fitness, na co dzień prowadzi zajęcia dla kobiet w ciąży oraz mam z udziałem dzieci w Studio Be Active Ewy Chodakowskiej w Warszawie. Jest trenerką personalną, układa też diety dostosowane do potrzeb kobiet w ciąży i wracających do formy po narodzinach dziecka. Jest również autorką dwóch autorskich płyt z programami treningowymi dla kobiet w ciąży (m.in. wspólnie z Mają Bohosiewicz) oraz po ciąży. Wiosną i jesienią prowadzi zajęcia na warszawskim Polu Mokotowskim według programu BE FIT MOM.