1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Diablo - klonowanie sukcesu

Minigaleria gier ?Diablo" podobnych
Nethack

Na początku było "Diablo"... Przepraszam, na początku były gry takie jak "Rogue", "Angband" i "Nethack". Powstały jeszcze w latach 70. Nie miały grafiki, ale oferowały np. losowe generowanie poziomów gry (co pozwalało bez znudzenia przechodzić je wielokrotnie). Twórcy "Diablo" oficjalnie przyznawali, że stanowiły dla nich inspirację

Diablo

Samotny bohater + setki demonów = ogromny sukces "Diablo". Możliwość grania w sieci i świetna jak na ówczesne czasy grafika oraz losowy generator poziomów złożyły się na tę wciągającą jak narkotyk grę. Rezultat - miliony sprzedanych kopii, tysiące uzależnionych graczy oraz kilku zaniepokojonych grą polityków ("Diablo" posądzano nawet o propagowanie satanizmu, na co mógł wpaść chyba tylko ten, kto nigdy gry nie widział).

Darkstone

Próba zrobienia "Diablo" z trójwymiarową grafiką i możliwością kierowania dwójką bohaterów powiodła się połowicznie - gra zebrała niezłe recenzje, ale krytykowano ją za niezbyt ciekawą fabułę i niewygodny system sterowania (jednym z bohaterów kierował komputer - zwykle niezbyt inteligentnie).

Diablo II

Wielki przebój, który przyniósł pewne rozczarowanie - krytycy narzekali na niezbyt efektowną oprawę wizualną i tylko częściowe wykorzystanie możliwości nowoczesnych akceleratorów grafiki trójwymiarowej. Gracze jednak byli zauroczeni, chociaż druga część "Diablo" bardzo niewiele różniła się od pierwowzoru.

Divine Divinity

Produkt belgijskiego studia. Ma trafić na półki sklepów na Zachodzie w sierpniu. Podobno będzie to "Diablo" rozbudowane o element przygodowy - z ponad 400 postaciami, z którymi można porozmawiać (w oryginale było ich tylko kilka).