Certyfikat KidZone w tym roku dla Limango

Internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin Limango.pl otrzymał właśnie certyfikat Kidzone przyznawany od zeszłego roku przez portal KidZone - Strefę Szczęśliwych Dzieci. Gala finałowa II edycji projektu odbyła się 14. marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Znak Jakości KidZone ma na celu promocję najlepszych firm, zajmujących się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do najmłodszych. Pod Patronatem Rzecznika Praw Dziecka projekt promuje przedsiębiorstwa dążące do podnoszenia jakości swoich produktów i usług, które są związane z wieloma aspektami życia i funkcjonowania dziecka w świecie dorosłych. Pierwsza edycja odbyła się w zeszłym roku. W tym roku nagrodzonych zostało około 150 firm, podzielonych na kategorie: Producenci, Usługodawcy, Dystrybutorzy. Na scenie, poza laureatami, można było podziwiać dziennikarkę Beatę Sadowską, wspierającą projekt Znak Jakości KidZone.

Dla firmy Limango jest to wyjątkowe wyróżnienie, potwierdzające, iż oferta klubu została pozytywnie przyjęta i spełnia oczekiwania głównych klientów: rodzin z dziećmi. Tym samym Limango zostało zaliczone przez Kidzone do grupy najlepszych firm z branży dziecięcej działających na polskim rynku. Chcąc świętować ten niewątpliwy sukces, Limango przygotowało specjalną ofertę w postaci kuponu upominkowego o wartości 50 złotych dla swoich klientów, którzy w dniach 26 - 28. marca zrobią zakupy w sklepie za minimum 250 zł. Aby skorzystać z kuponu wystarczy w trakcie zakupów wpisać w pole kod rabatowy KIDZONE.

Limango.pl to internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin, w którym mogą kupować wyłącznie zarejestrowani członkowie. W ofercie znaleźć można produkty renomowanych marek - czasami nawet do 80% taniej. Firma organizuje kampanie sprzedażowe dla swoich klientów, trwające od 2 do 5 dni w ścisłej współpracy ze znanymi markami z całej Europy. Celem Limango jest stworzenie miejsca, gdzie wyjątkowe produkty będzie można kupić bezpiecznie i wygodnie oraz w atrakcyjnych cenach.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.