1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

IKEA wchodzi z kamerą do mieszkania Anastazji i jej rodziny. Tu nie ma porządku czy idealnych wnętrz. Jest zwykłe życie Polaków [WIDEO]

W nowym spocie sieci IKEA meble są tylko tłem. Występuje w nim młoda rodzina czekająca na drugie dziecko.

"Anastazja" to pierwszy spot szwedzkiego producenta mebli z cyklu zatytułowanego "Zmiany". Poznajemy życie polskiej rodziny oczekującej narodzin drugiego dziecka. Anastazja Bernard, jej partner Kuba i córka żyją zwyczajnie, nieperfekcyjnie, nie mają wokół siebie idealnego porządku, ale są szczęśliwi. Można?

Prawie czterominutowy dokument wyreżyserował Michał Marczak. Pokazuje codzienność młodych ludzi, ich rodzicielstwo, obawy i plany na najbliższą przyszłość.

"Anastazja" fot: IKEA: #jesiennezmiany - Rozdział 1, Anastazja

"Rodziłam w domu, co było świetne!"

Anastazja, bez makijażu, w rozpiętych spodniach uwierających spory ciążowy brzuch,  wspomina, jak poznała Kubę ("Nie przeszkadzało mu, że śmierdzę jedzeniem i mam brudne włosy"), opowiada też o swoim pierwszym porodzie ("Urodziłam Helenę w domu, co było świetne! A pod oknami moje dziewczyny piły wino, tańczyły, płakały i krzyczały: Anastazja!"). 

Tłem opowieści są obrazy z życia jej rodziny: poranna toaleta, masaż i usypianie córeczki, zabawa z dzieckiem.

fot: IKEA: #jesiennezmiany - Rozdział 1, Anastazjafot: IKEA: #jesiennezmiany - Rozdział 1, Anastazja fot: IKEA: #jesiennezmiany - Rozdział 1, Anastazja

Większość scen rozgrywa się w w niewielkim mieszkaniu, w którym nie panuje idealny porządek. Przestrzeń Anastazji, Kuby i Hani jest urządzona meblami i dodatkami od szwedzkiej marki, jednak są one w tym obrazie jest tylko tłem. Reklamowany produkt stał się punktem wyjścia do stworzenia przyjemniej, zwykłej opowieści o życiu młodej, polskiej rodziny.

Bardzo pozytywny odbiór

I jak się okazuje, taka dawka nieudawanego i, przede wszystkim, nieperfekcyjnego życia jest tym, czego poszukujemy w polskim internecie. "Anastazja" spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, wśród komentarzy pod nową reklamą z kampanii szwedzkich marki pt. #jesiennezmiany czytamy na przykład:

Myślę, że gdyby w telewizji puszczali takie reklamy, a nie słodko pierdzące, szowinistyczne bzdury o kobiecie dostającej orgazmu przy zmywaniu naczyń, to bylibyśmy lepszym społeczeństwem

A jak Wam się podoba?

Więcej o:
Komentarze (41)
IKEA wchodzi z kamerą do mieszkania Anastazji i jej rodziny. Tu nie ma porządku czy idealnych wnętrz. Jest zwykłe życie Polaków [WIDEO]
Zaloguj się
  • wicipinski

    Oceniono 88 razy 72

    Prezes polski patrzy na taką rodzinę i wqurw Jarosława sięga wyżej niż smoleńska brzoza. No przecież to jakieś dzendery lewackie są.... Jak tu zmajstrować ustawę, która zakaże wszystkich tych zachowań?. Nad drzwiami żadnego krzyżyka, przy dzieciaku na golasa chodzą, matka jakąś mantrę pogańską śpiewa zamiast godzinek. Jak im się dobrać do życia, żeby im je wyprostować? NO JAK?!>!

  • captain_planet

    Oceniono 52 razy 36

    Proponuję kilka tematów dla hejterów do rozwinięcia:
    1. Nie mogą reklamować jakiejś polskiej firmy? Musimy wstać z kolan i pokazać zachodowi (i bogatej północy) gdzie ich mamy i kto tu rządz!
    2. A facet to zawsze musi mieć brodę? Taki trochę niechlujny.
    3. Bezwstydna matka pokazuje brzuch ciążowy.
    4. Czego oni uczą dziecko? Życia w bałaganie?
    5. Dlaczego on klepie ją po tyłku?! To seksistowskie i wyrażające uprzedmiotowienie kobiety w patriarchalnym świecie.
    6. Tak się nie robi! (tu wstaw zachowanie, które ci się nie podoba, szczególnie wobec dziecka).
    Mam nadzieję, że wyczerpałem katalog, przynajmniej w większości. Do dzieła słabiaki!

    A rodzinka bardzo fajna. Życzę dużo zdrowia!!!

  • verte34

    Oceniono 12 razy 8

    ...a młoda ma na imię Helena, nie: Hania, proszę Redakcji.
    Reklama śliczna, uroczy ludzie, miły przekaz :)

  • ladne_sny

    Oceniono 8 razy 6

    super reklama, super ludzie.

  • Ambroży Ambroży

    Oceniono 6 razy 6

    redakcji. bernad - nie bernard, helena - nie hania, poza tym podoba się bardzo.

  • white_lake

    Oceniono 8 razy 4

    niby super, fajni normalni ludzie, ale jakieś takie... za intymne trochę mi się to wszystko wydaje, podglądanie cudzej prywatności, nawet sympatycznej, jakoś mi nie pasuje,
    no i straaasznie to długie jest

  • cucurucu

    Oceniono 10 razy 2

    Czy ta reklama na pewno jest poprawna politycznie? Nie ma w niej elementow ubogacajacych....

  • Eryka Brokowska

    Oceniono 5 razy 1

    ikea to banda hipokrytów. Fabryka pod Łodzią od 3 lat przekracza dopuszczalne normy hałasu. Korzystają z rajów podatkowych i minimalizują płacenie podatków w krajach, w których produkują i sprzedają. Użytkowników, którzy na ich fejsie wpisywali niepochlebne kometarze - blokowali i nie mogą już dodawać postów ani komentować. I taka firma mieni się społecznie odpowiedzialną, dbającą o środowisko i zrównoważony rozwój... Kpina.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX