1. I trymestr ciąży

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
  2. II trymestr ciąży

    1. 15
    2. 16
    3. 17
    4. 18
    5. 19
    6. 20
    7. 21
    8. 22
    9. 23
    10. 24
    11. 25
    12. 26
    13. 27
  3. III trymestr ciąży

    1. 28
    2. 29
    3. 30
    4. 31
    5. 32
    6. 33
    7. 34
    8. 35
    9. 36
    10. 37
    11. 38
    12. 39
    13. 40
  4. I rok życia

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. 6
    7. 7
    8. 8
    9. 9
    10. 10
    11. 11
    12. 12
    13. 13
    14. 14
    15. 15
    16. 16
    17. 17
    18. 18
    19. 19
    20. 20
    21. 21
    22. 22
    23. 23
    24. 24
    25. 25
    26. 26
    27. 27
    28. 28
    29. 29
    30. 30
    31. 31
    32. 32
    33. 33
    34. 34
    35. 35
    36. 36
    37. 37
    38. 38
    39. 39
    40. 40
    41. 41
    42. 42
    43. 43
    44. 44
    45. 45
    46. 46
    47. 47
    48. 48
    49. 49
    50. 50
    51. 51
    52. 52

Podaj: planowaną datę porodu lub datę urodzin dziecka

Połóg - najnowsze artykuły

  • Pas poporodowy: kiedy, jaki, działanie, opinie

    Pas poporodowy: kiedy, jaki, działanie, opinie

    Pas poporodowy to kawałek elastycznego materiału, który ma swoich zwolenników i przeciwników. Jedni go polecają i nie wyobrażają sobie bez niego czasu po porodzie, inni - uważają, że to największe zło. Kto ma rację? Pas poporodowy jest czymś w co warto się zawczasu wyposażyć, czy kupić dopiero, gdy zleci nam to lekarz?

    rad
  • Najlepsze ćwiczenia po porodzie - przywrócą sprawność i radość życia
  • Powrót ciała do formy po porodzie drogami natury to fascynujący proces. Co się wówczas z nami dzieje?
  • Jak schudnąć po porodzie? Dieta bez efektu jo-jo!

    Chcę znów mieć płaski brzuch i być szczupła - im dalej od porodu, tym to pragnienie staje się mocniejsze, szczególnie jeśli waga stanęła w miejscu i ani drgnie. Pora na porządki, zacznijmy nietypowo... od siebie.

    Tekst Ewa Sawicka. Konsultacja Katarzyna Sempolska, autorka programu ćwiczeń dla matek z małymi dziećmi "Klub aktywnej Mamy"
  • Cesarka i co dalej?

    Cesarka i co dalej?

    To, ile dni spędzisz w szpitalu po cesarskim cięciu, zależy od tego, jak szybko wracasz do zdrowia, a także od zwyczajów przyjętych w twoim szpitalu. Zwykle pobyt na oddziale położniczym trwa około 3-4 dni. Zanim jednak całkiem odzyskasz siły, upłynie około miesiąca-dwóch. Jak wygląda połóg po cesarce?

    Beata Ciepłowska-Kowalczyk; konsultacja: lek. Agnieszka Kurczuk-Powolny, specjalistka ginekologii i położnictwa
  • Dieta po porodzie

    Dieta po porodzie

    Przytyłaś w ciąży? Męczą cię dodatkowe centymetry w brzuchu i biodrach? Mamy dla ciebie propozycję diety po porodzie, którą możesz stosować, nawet karmiąc piersią.

    Tekst Agata Domańska Konsultacja: dr Małgorzata Drywień, dietetyk
  • Co to jest baby blues i jak sobie z nim radzić?

    Co to jest baby blues i jak sobie z nim radzić?

    Baby blues to naprawdę powszechne zjawisko, którego nie należy mylić z depresją poporodową. Nowa mama może odczuwać przecież cały wachlarz emocji, kiedy na świecie pojawia się noworodek. To w końcu ogromna zmiana w jej życiu, a hormony szaleją...

    mko
  • Rehabilitacja po porodzie. Fizjoterapeutka: "Kegel się chyba w grobie przewraca, nigdzie ani słowem nie wspomniał o zaciskaniu zwieraczy." [WYWIAD]
  • Pilates po porodzie. Propozycje ćwiczeń [ZDJĘCIA]

    Pilates po porodzie. Propozycje ćwiczeń [ZDJĘCIA]

    Wzmacnia głębokie mięśnie brzucha, dna miednicy i mięśnie otaczające kręgosłup, a więc wszystkie te, nad którymi trzeba popracować po ciąży i porodzie.

    Ćwiczenia proponuje Katarzyna Sempolska, autorka programu ?Aktywne 9 miesięcy? www.aktywne9miesiecy.pl, prezentuje Justyna Zapała z Tosią
  • Niespodziewana miłość. Pamiętnik nagrodzony w konkursie
  • Ginekologia estetyczna po porodzie

    Ginekologia estetyczna po porodzie

    Nietrzymanie moczu i dyskomfort przy współżyciu to problemy, które mogą pojawić się po porodzie drogami natury. Można im jednak zaradzić.

    Ewa Raczyńska, konsultacja: profesor dr hab. n. med. Artur Jakimiuk i doktor Jacek Skórczewski*
  • Uch! Co za brzuch!

    Uch! Co za brzuch!

    Mięśnie brzucha osłabione w czasie ciąży, trzeba po porodzie wzmocnić, bo są ważne dla całej sylwetki: stabilizują postawę i chronią narządy wewnętrzne.

    Tekst Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko
  • Sposoby na ból pleców

    Sposoby na ból pleców

    Najpierw dziecko nosimy w brzuchu, potem na rękach, a czasem i na barana. A od tego często boli kręgosłup. Dlatego musimy wzmocnić mięśnie pleców i tułowia, które stworzą skuteczny gorset mięśniowy.

    Propozycja ćwiczeń przygotowana przez Katarzynę Sempolską, instruktorkę fitness, autorkę zajęć dla kobiet w ciąży ?Aktywne 9 miesięcy?. Ćwiczy Jowita Purzyńska, mama Hipolita, miesięcznik Dziecko
  • Slow jogging

    Slow jogging

    Wolno, wolniutko, niemal w miejscu. A jednak! Uprawiając slow jogging, nie tylko poprawimy kondycję, ale również spalimy całkiem sporo kalorii.

    Tekst Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko
  • Depresja poporodowa - cała prawda

    Nie każda łza młodej matki, psychiczny dołek czy niepokój to objaw depresji poporodowej. Jeśli jednak kobieta faktycznie cierpi z jej powodu, konieczna jest pomoc specjalisty.

    Z Joanną Krzyżanowską*, psychiatrą, rozmawia Ewa Pągowska
  • Spacer w wersji fit

    Spacer w wersji fit

    Codzienny spacer jest ważny nie tylko dla niemowlęcia. Tobie również pomoże wrócić do sylwetki sprzed ciąży i nabrać więcej wigoru.

    Propozycja ćwiczeń: Katarzyna Sempolska, trenerka fitness, autorka programu ?Aktywne 9 miesięcy?, miesięcznik Dziecko
  • Zjadanie łożyska - moda celebrytek czy medycyna naturalna?

    Po urodzeniu młodego, samica ssaków rodzi łożysko, a następnie je zjada. Ta obserwacja natchnęła pomysłodawców nowej mody. Coraz więcej kobiet decyduje się na spożywanie własnego łożyska, wierząc w jego niezwykłe właściwości.

    Karolina Stępniewska
  • Seks po porodzie - o tym nie mówią w szkole rodzenia!
  • Ciało po porodzie: 6 zmian, które mogą cię zaskoczyć
  • Dolegliwości w czasie połogu

    Dolegliwości w czasie połogu

    Dziecko już jest na świecie i poród staje się wspomnieniem. Niestety, na razie dość bolesnym. Kiedy ustąpią poporodowe dolegliwości? Co jest w czasie połogu normą, a co nie? Jak wrócić do formy?

    Beata Ciepłowska-Kowalczyk, miesięcznik Dziecko
  • Połóg - porady dla mamy

    Połóg - porady dla mamy

    Po porodzie cała nasza uwaga jest zazwyczaj skupiona na dziecku. To naturalne - staramy się je poznać wszystkimi zmysłami. Warto jednak w tym czasie pomyśleć również o sobie, o swoim ciele i o emocjach. Znaleźć chwilę na relaks, porządne śniadanie i rozmowę z partnerem. W końcu przecież od tego, w jakiej jesteśmy kondycji, zależy, jakimi jesteśmy mamami.

    Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko
  • Seks po porodzie

    Seks po porodzie

    Dopóki jesteśmy po prostu parą zakochanych, do seksu zwykle wystarczają nam zmysły. Gdy stajemy się także parą rodziców, do spraw intymnych trzeba włączyć rozum...

    Z Ewą Żeromnską, seksuologiem, rozmawia Maja Zawistowska, miesięcznik Dziecko
  • Baby blues

    Baby blues

    Wiele kobiet w kilka dni po urodzeniu dziecka przeżywa spadek nastroju. To naturalne. Aby odzyskać dobre samopoczucie, poproś bliskich o pomoc.

    Justyna Dąbrowska, miesięcznik Dziecko
  • Wrócić do formy po porodzie

    Wrócić do formy po porodzie

    Co zrobić, żeby odzyskać formę po ciąży i porodzie? Wiadomo - uprawiać sport. Tylko jak mama z kilkumiesięcznym bobasem ma znaleźć czas na gimnastykę? Rozwiązaniem są specjalne zajęcia dla mam z dziećmi.

    Karolina Oponowicz-Żylik, miesięcznik Dziecko
  • Antykoncepcja po porodzie: przewodnik po dostępnych metodach
  • Pierwsze tygodnie po porodzie - jak odpocząć i pokonać stres?
  • Połóg - czas wielkiej zmiany

    Połóg - czas wielkiej zmiany

    W czasie ciąży i porodu kobieta jest pod troskliwą opieką. A w połogu? To właśnie wtedy potrzebuje szczególnego wsparcia. Konsultacja Katarzyna Oleś, położna

    Agnieszka Tyszka, magazyn Dziecko
  • Depresja poporodowa. Gdy macierzyństwo odbiera radość
  • Depresja poporodowa

    Depresja poporodowa

    Może ty również urodziłaś niedawno dziecko i wiesz, że powinno być cudownie, a tymczasem czujesz się bezradna i samotna.

    Lek. med. Agnieszka KURCZUK-POWOLNY
  • Jak dojść do siebie po cesarce?

    Jak dojść do siebie po cesarce?

    Czasami konieczne jest wyjście awaryjne, czyli cesarskie cięcie. Po nim również następuje połóg. Wygląda jednak inaczej niż wtedy, gdy rodzimy siłami natury.

    Tekst BEATA CIEPŁOWSKA-KOWALCZYK Konsultacja: lek. med. AGNIESZKA KURCZUK-POWOLNY
  • Mama w czasie połogu, czyli krajobraz po bitwie

    Mama w czasie połogu, czyli krajobraz po bitwie

    Poród to wprawdzie nie choroba, ale wielki wysiłek dla organizmu kobiety. Nic dziwnego, że powrót do formy większości młodych mam zajmuje kilka tygodni.

    Tekst KATARZYNA OLEŚ, położna
  • We troje w sypialni

    Czy pojawienie się dziecka musi oznaczać, że mąż zacznie sypiać na kozetce a ty czułe noce będziesz wspominać jak przeszłość do której nie ma powrotu?

    tekst: lek. med. Agnieszka Kurczuk - Powolny
  • Seks po porodzie - kiedy z pary uchodzi para

    Seks po porodzie - kiedy z pary uchodzi para

    Gdy para staje się rodziną, pojawiają się przed partnerami nowe wyzwania. I to nie tylko te dotyczące opieki nad niemowlęciem. Wiele pracy trzeba włożyć w to, by nadal pielęgnować wzajemną miłość.

    Z dr. Rafałem Bornusem, psychiatrą i psychoterapeutą, rozmawia Ewa Pągowska